Regler för alliansbyten?

DeletedUser

Guest
Jag tycker det skulle finnas en regel eller dylikt för hur ofta och hur tätt man får byta tillbaka till en allians eller gå med en allians.
För så som det är nu så försvinner hela grejen med allianser.
Nu finns det personer som byter allians två gånger per dag, bara för skicka resurser samt gunsta UV.


Mvh: PJVV
 

DeletedUser

Guest

PJ kommenterar inte ett faktiskt regelbrott, han lägger fram ett förslag om att en viss handling borde börja räknas som ett regelbrott.
Förslag & ideer forumet - förslag om en eventuell ny regel - helt i enlighet med forumets regler =)
 

DeletedUser1978

Guest
PJ kommenterar inte ett faktiskt regelbrott, han lägger fram ett förslag om att en viss handling borde börja räknas som ett regelbrott.
Förslag & ideer forumet - förslag om en eventuell ny regel - helt i enlighet med forumets regler =)

Tänkte mer på "... och liknande..." delen i citatet :)

Och det kan man ju tolka hur man vill, eller som det passar...
 

DeletedUser

Guest
Tänkte mer på "... och liknande..." delen i citatet :)

Och det kan man ju tolka hur man vill, eller som det passar...

Hehe sant. Ja jag har inte lusläst forumreglerna men det känns som att detta inte kan vara något fel. Fast det är klart, skulle det stå "och liknande" i reglerna så är det väl upp till moddarna själva, lite som de där "rådsmedlemmarna" i Ondskan ni vet ;)

I så fall skulle både du och jag kunna åka dit för regelbrott med =)
 

DeletedUser378

Guest
Den här tråden är på inget sätt ett regelbrott mot forumets regler.
Dock har ni hamnat väldigt mycket off topic från vad PJVV vill lyfta fram och diskutera i denna tråd.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Support och Forumschef
Grepolis Team
 

DeletedUser1978

Guest
Den här tråden är på inget sätt ett regelbrott mot forumets regler.
Dock har ni hamnat väldigt mycket off topic från vad PJVV vill lyfta fram och diskutera i denna tråd.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Support och Forumschef
Grepolis Team

Sorry, släpper det nu. Men tycker att det är helt ok att använda sig av spelare i vänallianser för att vinna spelet. Det gör man ju hela tiden annars.
 
Topp