Random? Nerds?

DeletedUser

Guest
Achtung!

Kärleken mellan alla Randoms och Nerd(o)s var för stor för att vi skulle kunna hålla oss ifrån varandra.

Vi samlas nu och myser med varann samtidigt som vi kastar menande blickar mot toppen.

En av de som tidigare bara var en nerd fnissar och säger: "låt dem leka nyskapande och organiserade, låt dem praktisera sin dubbelmoral med en touch av naiv nybörjarinställning till spelet"

Ett instämmande mummel hörs bland de andra random nördarna.


Nåväl kära vänner där uppe i toppen, vi kommer med all sannolikhet möta några av er på haven inom en inte alltför avlägsen framtid och vi hoppas innerligt att vi får möta ett starkt gäng med en fin sammanhållning, aktiva medlemmar och en underbar ledning. Dock vågar vi inte hoppas allt för mycket.


Det vi vill säga är alltså: Vi är nu Random Nerds och vi har våra tvivel ang. hav55!

Som avslutning vill jag citera vår kanske mest Random Nerd:
"Ja jag har ju ingen hund men... skepp ohoj!"
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tydligen är forumet inte riktigt moget för denna nivå av flaming/PoP:ande ännu.
Vi får bara hoppas att vi kan nå dit någon gång inom en snar framtid, annars blir det riktigt tråkigt snart.
 

DeletedUser

Guest
Det är bara för att ni inte är tillräckligt duktiga på att provocera, det blir så när man spelar med nerds =/
 

DeletedUser

Guest
Och det är ju ingen som ville flame'a ett gäng med randoms , inte nerdsen heller.. Ni får se till att lägga undan böckerna, smutsa ner händerna, och skaffa er ett namn , då jävlaR ! (;
 

DeletedUser

Guest
Och det är ju ingen som ville flame'a ett gäng med randoms , inte nerdsen heller.. Ni får se till att lägga undan böckerna, smutsa ner händerna, och skaffa er ett namn , då jävlaR ! (;

Vänta och se lilla mudde, vänta och se...
 

DeletedUser

Guest
Har en skål med chips i garderoben. Tar fram den , lutar mig tillbaka i min awsm stol, och väntar ...

Bring it, baby boy ! haha
 

DeletedUser

Guest
ahh asså hade jag fått göra denna tråden! Ja då fan kommer det ryka bra!

Nej men, det är fortfarande ett väldigt tidigt skede av spelet, alla känner inte till de olika allianserna och sådär ännu. Det kommer ta tid innan denna drar igång på riktigt.
 

DeletedUser

Guest
ahh asså hade jag fått göra denna tråden! Ja då fan kommer det ryka bra!

Nej men, det är fortfarande ett väldigt tidigt skede av spelet, alla känner inte till de olika allianserna och sådär ännu. Det kommer ta tid innan denna drar igång på riktigt.

Nino, det enda hos dig som ryker är något vi inte ens bör nämna här, för Purkys arbetes skull.
Men annars kanske du hade en liten poäng där, Det är lite väl tidigt för hatet att sprida sig över öarna , men det kommer nog, det ska vi allt se till. <3
 

DeletedUser

Guest
det kommer ju fler som byter allianser osv osv.så kommer hatet som ett brev på posten eller hur genan!!!
 

DeletedUser

Guest
De annonserade sin merg, och sen började folk spamma om annat ^^
 

DeletedUser

Guest
vitsen är att berätta att denna värld tyvärr är över då den ultimata alliansen har bildats ;)
 

DeletedUser

Guest
vitsen är att berätta att denna värld tyvärr är över då den ultimata alliansen har bildats ;)

Fast riktigt så illa är det ju trots allt inte, ni kan ju lalla runt där borta i sjön , men ut på haven kommer ni aldrig med era så kallade skepp... (;
 

DeletedUser

Guest
Rätt sida är alltid på den Random Nördiga sidan. Sluta tjaffsa om annat nu :]

Indeed. /Gaffel
 

DeletedUser

Guest
Och det är ju ingen som ville flame'a ett gäng med randoms , inte nerdsen heller.. Ni får se till att lägga undan böckerna, smutsa ner händerna, och skaffa er ett namn , då jävlaR ! (;



Och var är det bäst att börja när man "vill skaffa sig ett namn" Mudde? ;)
 
Topp