Rösta om fredstid under påsken

DeletedUser

Guest
Det är ju fullt krig dygnet runt annars, så lite fred skulle vara fint, så kanske man sparar en semesterdag. :)
 

DeletedUser

Guest
Peace and Love <3

Nej förf*n. Krig ska det vara, släng på lite belöningar med offensiva enheter i någon form så det blir intressant för oss som redan har spenderat bort våran off ^^

PS: Kan behöva lite mantisar och harpyor om ni lyssnade på det ovan =)
Håller med jamson krig och påsk event!
smiley_emoticons_flucht2.gif

smiley_emoticons_winken4.gif
 

DeletedUser3343

Guest
Vet inte riktigt hur jag vill göra här, fred är bra då man vill umgås med familj och vänner under påsk.
Dock tänker jag på nya världen Psi som öppnar imorgon, den kommer påverkas kraftigt om det blir fred under en period precis efter starten vilket kan vara dåligt för de som krigar kraftigt i början men även bra för de mindre, men då jag gillar att kriga så lutar det mot ingen fred då.

Så min röst hamnar på ingen fred på grund av den nya världen =)
 

DeletedUser3237

Guest
Samme om det er jul eller påske. Så er det jo bare og ta SL hvis man vil ha fri og treffe familie. Og dette er jo tross alt et krigsspill, så fred er ikke aktuelt.
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser1290

Guest
Hur många dagar är freden tänkt att vara? Hela helgen el typ lörd sönd?

Två dagar röstar jag ja till fred men är det längre hamnar min röst på nej och hänvisar till att sl finns
smiley_emoticons_hexefliegend.gif
 

DeletedUser2477

Guest
låter som ett bra förslag -lagom fred 12.00 påskafton till 18.00 påskdagen :)
 

DeletedUser1759

Guest
Bra fråga o är för o nackdelar m båda. Även om de påverkar nya världen.. Men som de sägs.. två dar är inte så mycket diff i starten på en ny värld o man får ändå inte anfalla varandra i starten.. Alla har ju Nybörjarskydd ändå xD Freden är över lagom tills alla dessa släpps ;)

Men för alla som har nära o kära o vill umgås så röstar jag för FRED .. men som maran säger.. inte mer än två dar och Moonis förslag var perfekt <3 Är på väninnors sida ;)

Let us Wiitches Fly Free on Easter
smiley_emoticons_hexefliegend.gif
 

DeletedUser3493

Guest
Krig

De som vill gå i sl kan få 1 extra dag i "Sl-kassan"
 

DeletedUser1182

Guest
Det är ju påsk och då ska man ska fira med vännerna, vilket gör att ett KRIG är ett måste!
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser1863

Guest
När man äntligen är ledig så vill jag kunna Kriga! Och inga jäkla äggletande, guldkrävande gåvor. Låt ett bra spel vara eller ge alla en enkel påskkärring(eller gubbe) att leka med istället..

Krig
 
Topp