P&P Pyramus på gång igen med sin slakt

DeletedUser

Guest
Det är tydligt att en spelare med låg moral ger sig på smålirare för att växa sig ÄNNU större!!!

Att sen passa på när spelaren inte är aktiv och skicka våg efter våg med anfall i en storleksordning som är svår att förstå som vanlig spelare.

Hoppas du känner dig nöjd Pyramus!

Hoppas alla möjliga mardrömmar ger dig svårt att sova :mad:
 

DeletedUser

Guest
Låter som om någon är sur för att han inte riktigt visste när julfriden var slut. och har bestämmt sig för gnälla i forumet ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi kanske skulle roa oss att göra en lista på tyranner och sedan får alla rösta på vem som är värst...
 

DeletedUser

Guest
Låter som om någon är sur för att han inte riktigt visste när julfriden var slut. och har bestämmt sig för gnälla i forumet ;)

Det är inte gnäll!!!

Spelets gång har sina nackdelar!
Men att ge sig på försvarslösa är inte sportsligt.
Men det var ju inte många andra stora krigsförare i historieböckerna heller!
Men ingen av dem var speciellt omtyckta.

Men varför vara omtyckt och sportslig när man kan vara hatad och hänsynslös?
Kanske någon annan större makt tar sig an tyrannen så småningom.
 

DeletedUser

Guest
Aktion och reaktion

Om ni agerar på ett sätt som är fientligt så får ni räkna med att det kommer en reaktion.
Sluta agera på det sätt ni gör så kommer jag naturligtvis att sluta attackera er.

Så försvarslösa var ni inte det blev faktiskt en del fina kp för båda sidor :)

När ni slutar agera på samma sätt som när ni var EV:s akademi så kanske vi slutar se er som en av fienden.
 

DeletedUser

Guest
Om ni agerar på ett sätt som är fientligt så får ni räkna med att det kommer en reaktion.
Sluta agera på det sätt ni gör så kommer jag naturligtvis att sluta attackera er.

Så försvarslösa var ni inte det blev faktiskt en del fina kp för båda sidor :)

När ni slutar agera på samma sätt som när ni var EV:s akademi så kanske vi slutar se er som en av fienden.

Nu är jag inte riktigt med Pyramus, vad har vi gjort för att trigga dig/er?
Vi försöker bara bygga upp oss lite, men er gigantiska allians är ivägen och stoppar oss hela tiden och tar våra städer. Vi har mig veterligen inte gjort någon attack mot Band of Brothers någonstans.

Nu är det ju spelets gång så jag gnäller inte, men vi är ju småbarn jämfört med dig! Du kan väl vänta tills vi är lite mer jämlika och så vi får en rättvis kamp om det nu är det ni önskar. Det hade varit roligare, eller?

Men som sagt har vi gjort något som gör dig förbannad var det omedvetet. säg till om någon i vår allains varit på er så ska jag vidta åtgärder.

Hälsningar/
xzyzzy
 

DeletedUser

Guest
När ni slutar agera på samma sätt som när ni var EV:s akademi så kanske vi slutar se er som en av fienden.

Det här var spännande! Undrar vad det var för fasoner som bedrevs i akademin när den var under mitt befäl och som retade BoB så mycket?
 

DeletedUser

Guest
Det här är nog möjligtvis Alfas mest omdiskuterade ämne tillsammans med kriget mellan trion från hell och BB sammfundet. ;)

Hur som helst så tycker jag, och jag ändrar inte min åsikt att detta är G.N.Ä.L.L

Om detta inte var gnäll så skulle det inte stå i forumet, då skulle detta medelandet varit till pyramus personligen via pm i spelet. hela dit första inlägg skriker om "hjälp blev anfallen av större spelare, tyck väldigt synd om mig anda"

Säker på att pryramus har någon anledning, och om inte annat så behöver han faktiskt inte ens ha en. this is grepolis after all.
 

DeletedUser

Guest
Om ni agerar på ett sätt som är fientligt så får ni räkna med att det kommer en reaktion.
Sluta agera på det sätt ni gör så kommer jag naturligtvis att sluta attackera er.

Så försvarslösa var ni inte det blev faktiskt en del fina kp för båda sidor :)

När ni slutar agera på samma sätt som när ni var EV:s akademi så kanske vi slutar se er som en av fienden.


Nu e jag inte riktigt med faktiskt på detta.
Va jag minns så gjorde vi inte några anfall eller hjälpte Ev i kriget mot er då vi endast var rekryterare till Alliansen EV och ingen utav oss rustade för krig.
Den enda som blev attackerad under den tiden var kriminus som låg ligger granne med Amorgo. Men om jag har betet mig dåligt och missköt mig med något så tycker jag vi kan ta det på pm istället för att kasta käft här på varandra...

Men man vart lite chockad när det kommer såna där enorma anfall mot en trodde inte ens man kunde ha så mycket grejer.. Men vist vi fick kp båda två och det gör ju inget det e ju bra för oss båda så.

Men det som stör mig mest e att bli indragen i nåt vi inte ens gjort då vi har vart en fredlig allians hela tiden då jag spelat spelet och inte vart i krig mot varken er i bob eller dom i got. Då som sagt innan vi bara var en allians som skulle hjälpa nya medlemmar upp till EV

Men som sagt så e jag villig att fortsätta denna konversation på pm med dig Pyramus om det e nåt jag gjort som retat upp dig eller va det handlar om.....

Mvh Dumlee
 
Topp