primi 10 giocatori

Consider

Active Member
Min top 5 från jag anslöt mig till servern



Ken il Guerriero


Det finns mycket att säga om den här guldmaskinen även fast jag är lite missnöjd med hur lite han har spenderat den här servern. Ken overall är en jävligt bra spelare fin timing, bra ledarskap samt en spelare som stoppar alliansen före allt. Utöver det så är han aktivitet absurd då han lägger spells 24/7 på vem som en frågar. Med dessa egenskaper tar han sig till en solklar förstaplats.



Ballbolan/Brink90

Min duo hittills på servern. Efter att ha svävat bort enligt mig på dom senaste servrarna så börjar jag se en återfunnen glöd. Kanske vi får se gamla Ballbolan som spöa skiten ur mig för flera år sen tillbaka i toppen av den sista svenska servern. Det är otroligt att ha en spelare som Ballbolan vid sin sida som spelar med erfarenhet och som alltid verkar vara online för att skicka def till bellar eller en flygnuke för att tömma en stad. Med det här så kommer han 2a på min lista



Sangreal

Kan vara min favoritspelare bland italienarna och hans prestation hittills har inte gjort mig missnöjd. Sangreal är inte den första spelaren man tänker på när man kollar in i dom italienska allianserna men utan han hade inte pusslet varit fullbordat. Otroligt duktig defspelare vilket folk kommer märka längre fram i servern när han växer. Med sin aktivitet ingame och i Whatsapp så tar han en 3de plats på min lista men om 2 månader hade han definitivt varit högre.



TeXxZz (Gamla)

Gamla TeXxZz italienarna fick komma hit och driva bort han från servern även fast jag tror att det påbörjats långt tidigare. Efter att ha snackat med honom så var det tydligt att han såg den svaga ledningen som ett problem i Jägarna och personligen tror jag att det bidrog starkt till att han lämnade servern. Men trots allt kan man inte bortse ifrån hur snabbt han faktiskt steg på ranken och om han hade kört så hela vägen hade nog slutat på Hall Of Fame. Med detta tar han en 4de plats på min lista.



Walkman

Även här en av mina favoriter bland italienarna som även han etablerat sig snabbt på svenska servern. Den här killen får en att känna sig välkommen ställer alltid upp med spells, låter dig alltid gunstplundra och framförallt är han aktiv. Ledningen med Ken passar honom killen ställer alltid upp och alliansen är alltid prio. På grund av hans aktivitet och ledarskapsförmåga tar han sig till en 5te plats på min lista.


aggresiv rullator​

Tyckte du skulle nämnas även fast din spelstil stör mig som fan. Mur 25 i alla städer vilket jag ser som onödigt då din aktivitet värkar riktigt bra. Anslöt sig samtidigt som mig till servern och verkar växa bra och även det här en spelare man kommer få se mer av framöver

Vill även tillägga att det börjar bli dags för Jägarna att köra innan Hyperionz utökar sin losing streak med ännu en server.
Sen bör ni ta bort Malva från ledarskapet innan alla era ok spelare slutar.
Tack för mig puss
 
Topp