Nytt meddelande

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
ja det finns typ nån slags genvägar till höger (hoppas ni förstår vad jag menar) där det kommer upp t.ex. nya meddelanden byggaviseringar osv.

Nu är det så att när man får ett meddelande så kommer det upp där ca 5 minuter efter man egentligen fick det. Så istället måste man kolla meddelanden hela tiden då inget märke dyker upp där heller som det gjorde förut.

Det är enerverande när det sen dyker upp den där symbolen i genvägsmenyn och man tror att man fått ett meddelande och då var det ett gammalt meddelande.

Ingen stor viktig bugg men det är irriterande när man ibland missar meddelanden när man e inne snabbt för ingen symbol för dem dykt upp. Eller man tror att man fått svar på nåt viktigt meddelande och så var det symbolen för förra meddelandet....
 

DeletedUser855

Guest
Yes hela funktionen är rätt meningslös då den inte är instant, Kunde lika gärna haft det som det var innan med en blinkande ikon bakom rapport eller meddelanden.
 

DeletedUser

Guest
Dessutom har jag upptäckt att man inte alla gånger har; en blinkande ikon när man fått ett meddelande. DÅ är "raddan" till höger bra att ha.
 

DeletedUser

Guest
Dessutom har jag upptäckt att man inte alla gånger har; en blinkande ikon när man fått ett meddelande. DÅ är "raddan" till höger bra att ha.

Det är därför den finns.

Ang. detta: Det finns en blinkande ikon på rapporter (och på den där raddan till höger) och en blinkande ikon på forum inlägg. Meddelande är det viktigaste av dem. Jag fattar inte varför det är den som är "bortprioriterad" om man kan uttrycka sig så. Jag vill ha tillbaka den där ikonen så att man tydligt kan se om man har ett nytt medd.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp