Nya bondbyar och banditläger

DeletedUser2646

Guest
"Vi är glada att kunna meddela att vi just nu har släppt en ny beta värld med alla nya förändringar i början av spelet."

Om ni har släppt den, vart finns den då? :p

Ser lite små intressant ut, det är en rolig idé för spelare att
kunna testa de nya funktionerna.
 

DeletedUser

Guest
"Vi är glada att kunna meddela att vi just nu har släppt en ny beta värld med alla nya förändringar i början av spelet."

Om ni har släppt den, vart finns den då? :p

Ser lite små intressant ut, det är en rolig idé för spelare att
kunna testa de nya funktionerna.

Lagt till info om var ni hittar det :)
 

DeletedUser2646

Guest
Tycker verkligen om banditlägren! Mycket häftig och ny funktion som tillbringar mycket nytt till spelet :)

Finns ganska mycket buggar dock men det tror jag redan Innogames är medvetna om :)
Personligen kan jag inte verifiera min mail då jag aldrig får något mail, vilket gör att jag inte heller
kommer åt Beta Forumet. (Har kontaktat supporten)

Några tankar om saker som kan förbättras:

# Buffa resurserna man får från de olika nivåerna från lägren. Summan man får efter 15 är obetydlig

# Varje gång man skaffar råvaror från bondbyar ska fönstret stängas automatiskt. Detta för att göra det lättare
att farma om man inte använder premium.
 

DeletedUser

Guest
tackar för dina åsikter, håller med om belöningarna på banditlägren, tycker även att de har för enkla motstånd, jag är nu på lvl 21 där, och det är 13 bågskyttar som jag ska besegra.
 

DeletedUser

Guest
haha

har inte haft supermycket tid att spela som jag önskar, då jag först jobbar på dagarna, sen kommer hem och pillar på med grepolis, och till råga på allt, får flänga runt en del för att fixa min bil innan besiktning :p (tror inte den går igenom med ena avgasröret borta)
 

DeletedUser2646

Guest
"får flänga runt en del för att fixa min bil innan besiktning (tror inte den går igenom med ena avgasröret borta)"
Sånt ska ju vara fixat innan besiktning!
 

DeletedUser2646

Guest
Efter att ha spelat på servern i snart 1 månad har jag kommit fram till lite slutsatser.

# Banditlägren borde implementeras in i spelet, grymt häftigt och roligt sätt att tjäna små buffar och lite kp på. Enhet och-byggnadsbuffarna tycker jag hjälper väldigt mycket särskilt eftersom de påverkar allt som är i poolen också när man aktiverar dem! Som nämnt tidigare behöver resurserna man får från dem öka, just nu får man 1k vid ~Nivå 85 vilket är till betydligt underdrift då 1k är något man borde få ~ Nivå 30

# De nya bondbyarna är jag inte nöjd med, dem har blivit (som man så populärt kallar) "nerfade" och det är inte något positivt alls. Det är helt klart ett häftigt och nytt sätt att bygga bondbyar men för att det ska vara ens i närheten av det gamla systemet borde begäring av resurser buffas. Inte nog med att det är -2 bondbyar så får man inte lika mycket resurser med eller utan Bybo Loyalitet. Om man har det utforskat går det inte längre att 5 minuter farma, då det ökat till 10 min som minst och man tjänar endast 9 extra resurser på detta. Därför borde resurserna här ifrån också öka.


//Timpa
 
Topp