Ny Värld:)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1173

Guest
Vet att de flesta är trötta på att det kommer nya världar nästan direkt efter varandra. Men jag har varit aktiv här på grepolis sen värld Beta kom och tog precis en paus på drygt 3 månader pga. skola, semester, jobb mm.

Det jag undrar är om det kommer ut en ny värld inom en snar framtid? Blir roligare att komma in i en nystartad värld än att försöka etablera sig i en värld som varit igång i ett halvår. :D

Vet att den engelska versionen av Grepolis har typ 10+ världar medan vi har 7. Visst de startade före oss men ändå :)

Blir även roligare när det gäller allianser. Jag har tidigare varit aktiv i bl.a. Mongolerna på Epsilon och Eta samt Imperial Army of Greece på Beta. Nu när jag har startat igen på eta så finns det allianser på flera miljoner poäng och om man har otur att hamna i närheten av dessa har man ingen chans att växa sig stor. :(

Bara en fråga som sagt:) uppskattar ett snabbt svar :)
 

DeletedUser378

Guest
Finns för närvarande inget satt datum för när nästa server startar upp.
Så har tyvärr inget bra svar på när nästa kommer även om diskussioner förekommer.
 

DeletedUser1173

Guest
synd

ok tack:) Men det finns planer på att de i alla fall ska komma en ny värld någon gång?
 

DeletedUser378

Guest
Visst kommer det att komma upp flera världar. Men just nu försöker vi rikta in oss för att få fram hur det kommer blir med 2.0 till gamla servrar samt hur vi skall lösa gränserna för världsunderverk för en så pass liten community som vår.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp