Ny server?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag undrar om det kommer fler servrar / en ny värld?

Nu har vi juh Alfa, Beta och Gamma.
Jag vet att Gamma är relativt ny men jag undrar om det kommer fler. Isåfall hur får man reda på de och om de kanske finns någon tråd om det redan?

MVH
/G.
 

DeletedUser

Guest
Oj oj oj. Glömde helt bort det :p Det hade jag helt glömt bort . Jag tycker att vi borde skaffa en ny server snabbt. Jag vet inte hur långt tid en server tar att starta fast vi kan väll det? Värd 1- Alfa Värd - 2 Beta Värd 3 - Gamma Värd 4 - hehe vet inte :p
 

DeletedUser

Guest
världarna följer det grekiska alfabetet, fler världar kommer det att komma, när vet jag inte men jag kan med ganska stor säkerhet säga att nästa värld kommer heta "Delta"

engelska servrarna är uppe i "theta" nu...
 

DeletedUser

Guest
Jag tänkte att de vore ku att veta lite i förväg närden kommer så man kan vara med sen dag ETT!!! :)
 

DeletedUser

Guest
Jo, det är kanske roligt med nya servrar. Jag hävdar dock att Alfa blev skadeskjuten när Beta kom och nedskjuten och död när Gamma kom. Spelare försvann.

Spelare som dessutom spelar på flera servrar kan inte vara aktiva i den utsträckning som behövs föra att en liten allians ska växa och bli stark för att stå emot andra större allianser, kvar blir ett fåtal stora enorma kolosser. Dessa är troligen i förbund med varandra.

1. Inget nytillskott får utrymme
2. Stora feta allianser slukar dom bättre spelarna kvar blir mindre allianser med mediokra spelare som har < 5 byar per spelare och som har en medel poäng per by < 5k. Alla byar > 5k tas om hand av de stora allianserna som blir ännu större.
3. De stora allianserna anfaller de minde och dom mindre vågar inte ge tillbaka, om de ens har några trupper att ge tillbaka med, utan blir farmsbyar och spelaren slutar.
4 a) Krig mot ett mål
4 b) Spelare slutar
4 c) Inget motstånd
4 d) Spelet dör

tycker väl att jag kan skönja detta på Alfa.

men det är naturligtvis min högst personliga uppfattning, och jag har absolut inga belägg att det verkligen förhåller sig så, har bara en bekant känsla att det är det som pågår
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
håller med,

nya servrar brukar generellt leda till sämre aktivitet på resterande, tyckte att det var förvånansvärt att dom kom igång med beta och gamma så tidigt..

nästa server får gärna dröja länge för mig.
 

DeletedUser

Guest
Som jag svarat ett flertal gånger tidigare:

Nya världar annonseras några dagar i förväg, innan dess är det endast spelutvecklarna som vet när de kommer. Alltså - ni kommer märka när det sker ;)

Låser.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp