Nu är jag trött på detta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser2346

Guest
Hur många gånger man har ringt för att ladda upp 3750 guld och det inte har blivit något. Utan tiden stannar på 2 minuter och 25 sekunder. Så försöker man igen och då går det inte. Men på telefonräkningen drar ni för dom 4 minuter som klockan tickade ner men inget guld. Har nu sparat 3 st ordernummer som det har skett. 980234, 675459 och 756045.
Två gånger har det missat att föra över 12000 guld från bankkonto. En gång var det nog jag som gjorde fel. Men andra gången var det så att jag fick inget. I dom flesta fall försöker man då att skicka tillbaka pengar till kontot detta skedde inte.
Så kontentan av detta är att jag vill ha 31500 guld på mitt konto i spelet. för att det ska vara riktigt.
Visserligen har jag råd med detta att spela för dessa belopp. Men jag vill ha valuta för mina pengar.
Be mig nu inte att ta kontakt med den ena eller andra för att reda upp detta. Utan jag tycker att du eller ni fixar detta åt mig
Varför detta? Jo det är så att jag har fått för mig att betalsystemen ligger utomlands och jag med ålderns rätt har inte dessa språkkunskaper som krävs. Men det har ni som är yngre
MVH
Dan
 

DeletedUser

Guest
Är det inte smidigare att ta detta med supporten in game istället?
 

DeletedUser378

Guest
Som Zigvard säger så är detta ett support ärenden och ingenting som en moderator kan göra någonting åt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp