"Normalt anfall" eller "genombrytning"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vad är skillnaden på ett Normalt anfall och en genombrytning?
 

DeletedUser

Guest
Ingen aning. Kolla på "Hjälp" i spelet så kanske du hittar svaret ;D
 

DeletedUser

Guest
Men jag är ju lat ju ^^
Sen tänkte jag att det kan vara bra att fråga sånt här så att man kan använda sökfunktionen senare för att hitta svaret :p
 

DeletedUser

Guest
Genombrytning är väl kanske att du ... har en kopp te med soldaterna innan du klubbar ner dom och förstör byggnader...?

Normalt anfall är väl bara å ta i lite, va? :)
 

DeletedUser

Guest
Du lär nog inte få något svar på det här. Det dröjer till någon ens har byggt ett skepp ännu :rolleyes:

På .net kan det ju finnas nåt tips men jag har inte hittat något. Jag är lika frågande när det gäller vad genombrytning innebär.
 

DeletedUser

Guest
Breakthrough - Makes it possible to attack by breaking through. Your ships enable a better breakthrough of your transport boats to the land. But this reduces the fighting strength of your ships by 50%.

Summary: Genombrytning innebär att Transportskepp har en högre chans att landa enheter vid den stad ni anfaller. Men medför också att de får en minskad styrka på 50%.

Svarar det på frågan eller var det ngt annat ni pratade om?
 

DeletedUser

Guest
Summary: Genombrytning innebär att Transportskepp har en högre chans att landa enheter vid den stad ni anfaller. Men medför också att de får en minskad styrka på 50%.

Svarar det på frågan eller var det ngt annat ni pratade om?

Tack bra jobbat grabben.

Tråden kan låsas btw då vi fått svar.
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp