Namninsamling

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ja tror inte det bara är jag som är otroligt missnöjd med allt buggande och allt skit som händer på det svenska grepolis just nu. Jag tycker det blir otroligt mycket fel och allting går ju bara åt helvete. Kan lova att minst 30 st erövringar har gått i stöpet p.g.a. buggandet osv. många spelare slutar och allting blir bara sämre.

Därför tänkte jag starta en namninsamling av de svenska spelarna där vi kan få fram vår åsikt om allt skit som händer nu.

Det här är en tråd mot alla buggar och problem som uppstått och all ignorans mot misslyckade grejer, om ni har fler saker ni är missnöjda med skriv det kortfattat i inlägget.

Jag vill att ni skriver ert Spelarnamn
vilken värld/världar ni spelar på och förmodligen det viktigaste
om ni guldar eller inte, kanske en känslig fråga som inte många vill svara på men om innogames chef ser att han förlorar 50 spelare kanske han inte bryr sig men däremot 50 guldande spelare....

Jag vill att ni endast skriver det och inget mer kommer starta en disskussionstråd i off-topic inom kort.

hoppas inte den här tråden är borttagen om 5 min....

Nolofinwe
Eta/Theta
Guld: Ja kör med guld
Missnöjd med: Buggar

Edit Denna tråd är inte på något sätt kritisk till teamets jobb i annat än konstiga beslut, vilket jag inte har problem med!

Denna tråd är även emot att 2.0 infördes mot majoritetens vilja på vissa världar
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
flingmeturd

eta,theta(denna under namnet pureplay)

kör sponsorpay vilket ni även det tjänar pengar på.
 

DeletedUser

Guest
hade trott att det vart fler ^^ som var missnöjda med allt buggande men ni andra kanske tycker det e skönt?
 

DeletedUser2076

Guest
Har inte märkt några buggar själv men det verkar var mycket problem men jag tror der ficksas vid nästa uppdateringen.
Men om det fortsätter så kommer mitt namn defentift sättas upp.
 

DeletedUser

Guest
körde igång SL nu för jag är trött på det, får väl se om man kommer tillbaka om det fixas..
 

DeletedUser

Guest
har varit missnöjd lääänge men har inte hjälpt att klaga för dom verkar inte bry sig eller så kan dom helt enkelt inte sköta spelet som man ska

cassiatori
beta
guldar
buggar och KARTAN! och att man måste scrooooola genom rapporter är dryyygt!
tillbaks med 10-15-20 rapporter per sida och ta bort "rullbandet"
 

DeletedUser845

Guest
Detta är alltså en namninsamling på alla som är missnöjda med att det varit buggar eller log-in problem i spelet under de senaste dagarna?

Vad ska man säga? ;/ Lovar er att ni inte behöver en namninsamling för att teamet ska förstå att spelare blir förbannade när sådant händer, om det nu är syftet :).
 

DeletedUser

Guest
Detta är alltså en namninsamling på alla som är missnöjda med att det varit buggar eller log-in problem i spelet under de senaste dagarna?

Vad ska man säga? ;/ Lovar er att ni inte behöver en namninsamling för att teamet ska förstå att spelare blir förbannade när sådant händer, om det nu är syftet :).

Jag e inte dum även om man kan tro det.... Klart jag förstått att ni vet det, men uppenbarligen inte era chefer då det inte är fixat.
 

DeletedUser

Guest
Detta är alltså en namninsamling på alla som är missnöjda med att det varit buggar eller log-in problem i spelet under de senaste dagarna?

Vad ska man säga? ;/ Lovar er att ni inte behöver en namninsamling för att teamet ska förstå att spelare blir förbannade när sådant händer, om det nu är syftet :).

Nja jag tänkte mest meddela att jag inte spelar igen på se. förrän grepolis levererar de tjänsterna dom/ni tar betalt för..
 

DeletedUser378

Guest
Kan lova att det ligger i Innogames högsta prio att få servrarna att fungera som de skall och få fram ett fungerande och buggfritt spel.

För tro det eller ej men det är helt säkert att folket nere i Tyskland förstår att man förlorar spelare när saker och ting inte fungerar som det ska.

Men på sätt och vis går ni emot er själva där ni först klagar på att spelet buggar etc. När det sedan blir down times för att fixa de akuta buggarna klagas det även på detta. Vilket inte riktigt går ihop för mig. Vi vill inte ha ett spel som buggar men kan inte tänka oss att ge de ansvariga tiden det tar att uppdatera servern för att åtgärda de buggar som uppstår.

Däremot så förklarar det inte all down time som varit på sista tiden då även Innogames har tekniska problem där flertalet communitys gått ner samtidigt.
vilket sannerligen är beklagligt, men teamet gör sitt absolut bästa för att göra det bästa av saken så att lägga någon skuld på dem har ni inte mycket för. De sitter här frivilligt på sin fritid endast för att göra spelet och forumet till en bättre plats för alla inom communityn.
 

DeletedUser

Guest
Men på sätt och vis går ni emot er själva där ni först klagar på att spelet buggar etc. När det sedan blir down times för att fixa de akuta buggarna klagas det även på detta. Vilket inte riktigt går ihop för mig.

Är väl mest att om dom ska göra en akut buggfix med downtime så hade ju inte 10min förvarning om det via mail till alla spelare varit helt fel...

Sen har jag iaf inte klagat på svenska teamets insatts när det gäller detta. Men eftersom jag med flera betalar för att att spela så ska det också funka..
 

DeletedUser

Guest
Kan lova att det ligger i Innogames högsta prio att få servrarna att fungera som de skall och få fram ett fungerande och buggfritt spel.

För tro det eller ej men det är helt säkert att folket nere i Tyskland förstår att man förlorar spelare när saker och ting inte fungerar som det ska.

Men på sätt och vis går ni emot er själva där ni först klagar på att spelet buggar etc. När det sedan blir down times för att fixa de akuta buggarna klagas det även på detta. Vilket inte riktigt går ihop för mig. Vi vill inte ha ett spel som buggar men kan inte tänka oss att ge de ansvariga tiden det tar att uppdatera servern för att åtgärda de buggar som uppstår.

Däremot så förklarar det inte all down time som varit på sista tiden då även Innogames har tekniska problem där flertalet communitys gått ner samtidigt.
vilket sannerligen är beklagligt, men teamet gör sitt absolut bästa för att göra det bästa av saken så att lägga någon skuld på dem har ni inte mycket för. De sitter här frivilligt på sin fritid endast för att göra spelet och forumet till en bättre plats för alla inom communityn.

jag är inte på något sätt missnöjd med teamet utan själv innogames, kanske ser lite otydligt ut i andras ögin än min i min text ^^ ändrar det. Däremot kanske missnöjet med 2.0 till nya världar kunde ändras av teamet? Jag vet inte men som sagt...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp