Övrigt Nästa värld

DeletedUser378

Guest
I dagsläget har vi inte satt något datum för nästa server.
När det närmar sig kommer vi gå ut på forumet och fråga er som spelare vilka inställningar ni helst vill se på kommande server.
Så håll ögonen öppna på forumet för det är här informationen kommer först.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser

Guest
I dagsläget har vi inte satt något datum för nästa server.
När det närmar sig kommer vi gå ut på forumet och fråga er som spelare vilka inställningar ni helst vill se på kommande server.
Så håll ögonen öppna på forumet för det är här informationen kommer först.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden


Skickar ni ut ett meddelande i spelet också? Finns ju dom som inte kollar här på forumet så ofta.

Mvh/Toro
 

DeletedUser378

Guest
När det är dags för en ny server och vi vill ha era åsikter om vilka inställningar som önskas, så kommer vi självklart göra ett utskick om att det finns en tråd uppe i ärendet på forumet.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser2772

Guest
Tack!

Tack för svaret...själv vill jag ha en värld med likadana inställningar som på lambda, fast erövringssystemet ska vara belägring ;)
 

DeletedUser2672

Guest
Va kul med en till ny värld! :D Det enda jag har åsikt om är erövringssystemet och jag hoppas på att det blir revolt, det är det roligaste enligt mig ;) Hoppas det blir en lika rolig värld till!
 

DeletedUser2469

Guest
Va kul med en till ny värld! :D Det enda jag har åsikt om är erövringssystemet och jag hoppas på att det blir revolt, det är det roligaste enligt mig ;) Hoppas det blir en lika rolig värld till!

Nej nej nej, det ska vara belägring :D
 

DeletedUser2646

Guest
Nej nej nej, det ska vara belägring :D

Jag håller fullkomligt med dig ^^
Belägring är det bästa systemet enligt mig.

En önskan från mig: Jag skulle vilja ha exakt samma system, på den kommande världen, som används i Iota. Av de världar jag spelat på så har jag tyckt om Iota's bäst. Men det är helt upp till ledningen :)
 

DeletedUser2469

Guest
Precis, det är en bra värld!!! Även fast jag inte spelar på den :p
 

DeletedUser2604

Guest
Jag ser att ni inte var med i ETA, kan bara säga att det var drömvärlden att spela på :) Tror de som var med och spela där kan intyga det :p

Tror dock att en värld som Eta inte kommer att uppstå igen, pga att det var ovanliga inställningar :(
 

DeletedUser2469

Guest
Nä, bäst är världen Achilles eller hjältevärlden som man också kallar den :)

Det händer alltid någonting där och det är det som är det roliga med inställningarna som är perfekta :)
 

DeletedUser845

Guest
Självklart kommer en ny värld inte ha revolt, då både kappa och Lambda hade detta. Det som är mest troligt är en belägringsvärld med liknande lambda regler, men vi får se vad som händer :).
 

DeletedUser

Guest
Vore intressant med en värld som faktiskt saknar nattbonus, som lambda skulle. Fast inte belägring då, det måste förstås vara revolt, så det kanske får bli nästnästa värld..

Om det är möjligt dvs, vi fick ju aldrig någon riktig info om detta. Allt vi fick veta var att Lambda "pga av en miss från min (TCs) sida" skulle ha nattbonus aktivt trots allt, men i vad bestod missen? Var missen att han hade lovat inaktiverad nattbonus trots att vi inte kan få någon sådan värld? Eller var missen bara att det råkade bli nattbonus trots att det hade lovats att den skulle vara inaktiverad?

Med andra ord, är en server utan nattbonus en möjlighet för oss?
 

DeletedUser2672

Guest
Självklart kommer en ny värld inte ha revolt, då både kappa och Lambda hade detta. Det som är mest troligt är en belägringsvärld med liknande lambda regler, men vi får se vad som händer :).
Inte krossa mitt hopp så där! :p
 

DeletedUser2772

Guest
Har ändrat mig lite, skulle vilja ha likadana inställningar som på Zeta!!! :)
 

DeletedUser107

Guest
En speed server vore utan tvekan en tillgång bland servarna och som jag är övertygad om skulle locka många.

Följande världsinställningar:
Hastighet: 4.0
Enhetshastighet: 4.0
Nattbonus: Aktivt, 00-08
Nybörjarskydd: 4 dagar
Alliansgräns: 40 per allians
Erövringssystem: Belägringsbaserat
Erövringstid: 12 timmar
Moral: Inaktiverat
Handelshastighet: Standard
Gudar: Alla gudar
VU-gräns: 150 Milj.
 

DeletedUser2469

Guest
Håller helt med här. Tycker det kan bli en intressant värld som kommer att locka många spelare.
 

DeletedUser

Guest
En speed server vore utan tvekan en tillgång bland servarna och som jag är övertygad om skulle locka många.

Följande världsinställningar:
Hastighet: 4.0
Enhetshastighet: 4.0
Nattbonus: Aktivt, 00-08
Nybörjarskydd: 4 dagar
Alliansgräns: 40 per allians
Erövringssystem: Belägringsbaserat
Erövringstid: 12 timmar
Moral: Inaktiverat
Handelshastighet: Standard
Gudar: Alla gudar
VU-gräns: 150 Milj.

Underbara inställningar, finns bara en inställning som jag inte gillar, och det är Nattbonusen. Jag tycker den ska vara mellan 00 - 06 eller 07. Det är för att det kommer bli roligare när UV-tiden kommer.
Annars het underbara inställningar :)
 
Topp