Mobilt Grepolis!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser4

Guest
Kära spelare,

Har du någonsin drömt om att spela Grepolis på din mobil på ett smidigt och enkelt sätt? Då är din dröm påväg att bli sann! InnoGames och Grepolis-teamet är stolta att kunna tillkännage den första utgivningen av Grepolis Mobila-versionen!

Grepolis Mobila-version är en mobil hemsida, tillgänglig via din webbläsare för iOS och Android*. Allt du behöver är en internetanslutning! Den är gratis och för alla! Den mobila versionen siktar på att erbjuda en smidig och bekvämt sätt att nå ditt konto från din mobil, var du än befinner dig och t.ex för att snabbt kunna reagera vid inkommande anfall.

Spänd? Här kommer lite insyn i hur arbetet går. Vänligen kom ihåg att vi fortfarande arbetar på den och funktioner/bilder kan komma att ändras innan vi publicerar hela paketet (versionen).


  • På hemskärmen hittar du en meny som ger dig direkt tillgång till alla funktioner i spelet. (Bild 2)
  • Uttråkad av rekryteringen? Du kan plundra dina grannar m.m! (Bild 3)

Den officiella Grepolis Mobilaversionen är planlagd att släppas i första kvartalet 2012. Tills dess, håll er uppdaterade och ha så kul med Grepolis!

Ert Grepolis Team

* Operativsystem som är kompatibla. Det betyder att andra kan komma att uppleva problem med versionen. (buggar m.m.)
 

DeletedUser1898

Guest
vet ni om den går till en Nokia 5530 express music med touch skärm ???
vore helt perfekt om den gjorde det :D
 

DeletedUser

Guest
Så himla nice att det inte tar 100 år att skaffa 2 pegaser eller levla hamnen :p
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer bara till vanliga läget.

Försöker logga in från telefonen men kommer inte till startsidan som ni visar här uppe utan den vanliga som man kommer in i när man loggar in från datorn.:confused:
Har ajfån 4
 

DeletedUser

Guest
Försöker logga in från telefonen men kommer inte till startsidan som ni visar här uppe utan den vanliga som man kommer in i när man loggar in från datorn.:confused:
Har ajfån 4

Kan vara för att det inte är släppt ännu ^^ Fortfarande work in progress. Men nu vet vi i alla fall att det kommer komma en mobil version av Grepolis!
:cool:
 

DeletedUser

Guest
Kanske jag som är korkad

Fick intycket att det var en inofficiell version...
Men får väl vänta snällt med mössan ihand :eek:
 

DeletedUser1337

Guest
Underbar nyhet! Väntat bra länge på denna. Skönt att man har tagit till sig all kritik om att 2.0 var svårt att köra på de flesta mobiler när det skulle släppas. Ska erkänna att det har förbättrats sedan dess dock, eller så är det för att jag uppgraderat till en ny telefon. ;D

Anyway; Bra InnoGames!
 

DeletedUser

Guest
Jag ser hellre att det är en hemsida istället för en app, då slipper man att till exempel iOS appen uppdateras oftare eller tvärtom, eller att ena operativsystemet får extra funktioner eller något sådant dumt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp