Masspm på Iota och avsaknad av prefix för Iota för att kunna posta här

DeletedUser1290

Guest
Har jag varit inloggad en stund går det inte att skicka masspm. Inte heller om man skriver fel kod. Allt låser sig och man måste logga ut och in igen för att det ska släppa.
Har för mig att det var samma på Eta i början ...
 

DeletedUser1290

Guest
Inte en reaktion öh ... gissa vad jag tycker att det är...
 

DeletedUser378

Guest
Hejsan maran.

Får beklaga ett så sent svar men är fortfarande väldigt mycket som skall skötas, så tiden har inte riktigt funnits till att kliva in här och svara.

Har själv upplevt det problem som du beskriver 2 gånger. Har löst sig bägge gångerna när jag har uppdaterat webbläsaren till senaste version.

Hoppas att detta skall lösa ditt problem, annars är du välkommen tillbaka så försöker vi komma på en ny lösning.
 

DeletedUser

Guest
Jag har det problemet på både Achilles och Iota. Ifall jag har skrivit ett långt massmejl och sen inser att det inte går att skicka så brukar jag öppna meddelande menyn i en ny flik (dvs högerklicka på "meddelanden" och välja "öppna i ny flik" i google chrome), öppna "nytt meddelande" och snabbt kopiera över Mottagarna, Ämnet samt själva texten från den första fliken till den andra, där det alltid går att skicka från.
Går fortare än att uppdatera sidan eller logga ut och in igen.
 

DeletedUser1290

Guest
Jag har det problemet på både Achilles och Iota. Ifall jag har skrivit ett långt massmejl och sen inser att det inte går att skicka så brukar jag öppna meddelande menyn i en ny flik (dvs högerklicka på "meddelanden" och välja "öppna i ny flik" i google chrome), öppna "nytt meddelande" och snabbt kopiera över Mottagarna, Ämnet samt själva texten från den första fliken till den andra, där det alltid går att skicka från.
Går fortare än att uppdatera sidan eller logga ut och in igen.

Tack för tipset! Ska lägga det på minnet!
 

DeletedUser458

Guest
Är detta en lösning som skall integreras hos oss användare som en permanent framtida lösning eller skickas de vidare till programmerarna för att göra en loopande"refresh" process eller något annat kul för lösa att de hänger sig.

Hehe! ;)
 
Topp