Mass Mail till Allians

  • Trådstartare DeletedUser2646
  • Start datum

DeletedUser2646

Guest
Just nu kan man endast skicka Mass Mail till sin egna allians, men
borde man inte kunna skriva in hela allianser man kan skicka MM
till också?

f9c82de905.png


Jag tror många skulle uppskatta en sådan funktion! :)

//Timpa
 

DeletedUser

Guest
Just nu kan man endast skicka Massmail till sin egna allians, men
borde man inte kunna skriva in hela allianser.

Jag tror många skulle uppskatta en sådan funktion! :)

//Timpa

Ja, man borde iaf kunna skicka till hela allianser man har förbund med. Att kunna skicka till andra allianser skulle öppna upp för en massa smutskastning som i dagsläget tackolov "bara" sker på individuell basis.
 

DeletedUser2646

Guest
Jo, men att bara kunna skicka till ett förbund skulle begränsa möjligheterna lite för mycket tycker jag.
Den som använder sig av smutskastning via massmail bryter ju självklart mot Grepolis Regelverk
och hur smart är det att skicka ut bevis, nog för att få en själv spärrad, till motståndaren?
Det är ju bara till att rapportera och i värsta fall skicka in en bild på meddelandet direkt till en moderator! :)
 

DeletedUser2646

Guest
Alla använder inte tillägg till spelet Vittsjö :)
Den funktionen finns inte i vanilj.
 

DeletedUser3014

Guest
Tänkte jag inte på! att det vart ett tillägg, trodde att det vart så oavsett, sorry, ibland vill man vara hjälpsam och då blir det bara fel
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser2878

Guest
eller så laddar man ner det :p

Fast då får man säkert med funktioner och tillägg som en kan anse förstöra spelupplevelsen. Personligen ser jag dock ingen vits med att skicka MM till andra allianser, men att inte ta en utvecklingsidé för spelet och hänvisa till tillägg är inte bra.
 

DeletedUser2477

Guest
Tar ingens parti, det finns det som finns och var och en får besluta sitt eget spel och vad man vill ha dessa godkända tillägg eller inte,åsikterna är blandade spelare och många av era ideer och önskan tar vi ofta upp och skickar det vidare till huvudkontoret men sedan om det godkänns eller inte är upp till dom,sedan beror det på också hur man kan programutveckla dem.
 
Topp