Lothoria, din nya tråd.

DeletedUser

Guest
Jösses, tror vissa ser konspirationer bakom varje hörn.

Jag har sedan Alfan spelat med Lothoria och känner faktiskt nästan igen de flesta som rör sig ute på servrarna.
Har mycket svårt att se att någon som ställer upp och arbetar med spelet ska fuska eller tillskanska sig fördelar.

Dessutom tror jag att ni andra föredrar att Loth sköter våran allians snack på forumet, annars kommer jag och Opeth istället....;);):D:D
 

DeletedUser

Guest
Hej Gaffel!

Tack för ditt fina svar och det blir alltid så mycket bättre när du förklarar lite saker. Dock ser jag fortfarande problematik i själva grejen att Leth är ledare för sin allians ingame, och är även talesperson för denna stam här på externa, och moderator för det här forumet på externa. Jag tror du kan se hur problematiskt det blir i slutändan, och visst, har inte spelat med honom tidigare och vet faktiskt inte hur han kan sköta detta stora ansvar, men det jag kommer störa mig på varje gång hans stam måste göra ett uttalande på externa, är att det är moderatorn för stammen som faktiskt uttalar sig.

Säg mig, ifall jag inte hade haft vettet att veta att Leth är ledare för en stam ingame, så hade jag trott att det är något sorts allsmäktigt meddelande från en av våra moderatorer. Det blir lite för "vimsigt" på forumet när Leth i ena tråden säger åt folk att återgå till topic och hota om straffpoäng, och i andra chatten förklara krig emot någon annan allians. Det blir som sagt väldit vimsigt, och mest för de mer nya spelare tror jag.

När jag kom hit till Zeta för första gången, det var väl igår eller något. Trodde jag när jag läste alla Leth's inlägg att han var en vanlig spelare, kollade upp det ingame och det stämde. Sedan fick jag även se att han började moderera också, vilket gjorde mig lite förvirrad, och jag blev genast lite hetsad att en moderator spelar samma värld som den moderar. Det är ursprunget till dessa inlägg från min sida, och de kommer förmodligen fortsätta tills någon lägger ett hänglås på denna tråd.

:cool:


Jösses, tror vissa ser konspirationer bakom varje hörn.

Jag har sedan Alfan spelat med Lothoria och känner faktiskt nästan igen de flesta som rör sig ute på servrarna.
Har mycket svårt att se att någon som ställer upp och arbetar med spelet ska fuska eller tillskanska sig fördelar.

Dessutom tror jag att ni andra föredrar att Loth sköter våran allians snack på forumet, annars kommer jag och Opeth istället....;);):D:D

Och vi ser inte konspirationer överallt, vi ser fakta, och vi har sett fusk hållas på. Inte här, men som Vodka tidigare skrev så har ni fått lite "bevis" för att just såna här saker förekommer/har förekommit.

Därför ser jag hellre dig eller Opeth som eran stams talesperson på externa. Sedan kan mycket väl Leth skriva det som ni sedan väljer att posta, men då blir det iaf lättare att hålla koll på detta forum.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Förstår inte vad problemet skulle vara? Är det så att han missgynnar vissa och håller sina egna medlemmar om ryggen på forumet kan man ju börja klaga då istället för innan.. I detta fallet är det väl bevisat att han fick samma info om båda och därför bör det väl vara utrett?

Om man sen inte kan se skillnad på när en moderator skriver att någon ska följa forumreglerna eller skriver en krigsförklaring startar krig så är det nog inte på moderatorn det är fel.
Att skriva en krigsförklaring behöver inte betyda att man bryter mot forumreglerna.
 

DeletedUser

Guest
Därför ser jag hellre dig eller Opeth som eran stams talesperson på externa. Sedan kan mycket väl Leth skriva det som ni sedan väljer att posta, men då blir det iaf lättare att hålla koll på detta forum.

Oj vad du skulle ångra de där raderna....haha:p
 

DeletedUser

Guest
Oj oj oj vilket liv det blev :)

Som Lothoria sa så orkade jag inte lägga någon energi på det, tog ju trots allt bara 1 min att ordna en ny ;)

Men kul att se vad en sån liten grej kan ställa till med :D
 

DeletedUser378

Guest
Vill tacka alla som deltar i den här tråden både för och emot då jag vet att detta är ett väldigt känsligt ämne hos många.
Men får jag bara förtroendet att göra det jag är anlitad för samtidigt som jag får sköta mitt privat så ska jag göra mitt yttersta för att inte göra någon besviken.
Och finner ni några problem med vad jag gör så är det som gaffel jag bits inte för fem öre förrän han säger åt mig. Så skicka mig ett meddelande så är jag öppen för diskussion. Och vill ni inte prata med mig om det gå till gaffel istället.
Vilket som så ska ni inte tveka att göra era åsikter hörda så länge som det görs på en bra nivå.
Och återigen stort tack till alla som yttrar sin åsikt i ämnet då det här har varit en oundviklig diskussion och jag hade på känn från början att den skulle komma förr eller senare.
 

DeletedUser1560

Guest
Vill tacka alla som deltar i den här tråden både för och emot då jag vet att detta är ett väldigt känsligt ämne hos många.
Men får jag bara förtroendet att göra det jag är anlitad för samtidigt som jag får sköta mitt privat så ska jag göra mitt yttersta för att inte göra någon besviken.
Och finner ni några problem med vad jag gör så är det som gaffel jag bits inte för fem öre förrän han säger åt mig. Så skicka mig ett meddelande så är jag öppen för diskussion. Och vill ni inte prata med mig om det gå till gaffel istället.
Vilket som så ska ni inte tveka att göra era åsikter hörda så länge som det görs på en bra nivå.
Och återigen stort tack till alla som yttrar sin åsikt i ämnet då det här har varit en oundviklig diskussion och jag hade på känn från början att den skulle komma förr eller senare.

Känner inte denna nisse, men tycker att ni ska låta honom vara, för rätt vad det är så kommer det att behövas en ny mod, och nån av oss/er kommer att söka och då sitter vi här igen.
Vill nån fuska så spelar det ingen roll.

Tvivlar inte på att om L ville fuska så skulle han döpa sig till nått annat och ge sig själv dom fördelar som han kan/kunde, och ändå sköta sitt jobb.
Inga diskussioner skulle då uppstå för ingen skulle veta nått.
Klarar man av o modda forumet så klarar man nog av o tänka lite också.
Han är här nu och spelar, så låt honom göra det.

Håller med tidigare talare att det hände konstiga saker på beta.
Meddelanden som försvann, avstängningar på lösa grunder. Och inga svar tillbaka. Men det verkar ha blivit bättre.

Kriga hårt, J:cool:
 

DeletedUser

Guest
Känner inte denna nisse, men tycker att ni ska låta honom vara, för rätt vad det är så kommer det att behövas en ny mod, och nån av oss/er kommer att söka och då sitter vi här igen.
Vill nån fuska så spelar det ingen roll.

Tvivlar inte på att om L ville fuska så skulle han döpa sig till nått annat och ge sig själv dom fördelar som han kan/kunde, och ändå sköta sitt jobb.
Inga diskussioner skulle då uppstå för ingen skulle veta nått.
Klarar man av o modda forumet så klarar man nog av o tänka lite också.
Han är här nu och spelar, så låt honom göra det.

Håller med tidigare talare att det hände konstiga saker på beta.
Meddelanden som försvann, avstängningar på lösa grunder. Och inga svar tillbaka. Men det verkar ha blivit bättre.

Kriga hårt, J:cool:


de är en av de bästa på alfa :) en bra ledare.
 

DeletedUser1560

Guest
ok,, tack

spelar inte på alfa, o har väl aldrig gjort det.
 

DeletedUser

Guest
En av mina största mål är att få styra ett forum...då skulle det bli ordning.

Skulle ha Opeth som min vänstra hand och Bjarke som min torped! :)
 

DeletedUser1560

Guest
Så hur ser det ut för mig nu då, får jag krypa fram nu?
Har varit snäll på sista tiden :)
 

DeletedUser378

Guest
Krypa fram nu?
Om du syftar på forumet så är du välkommen att skriva i min sektion bäst du vill så länge som du kan göra det på en acceptabel nivå.
Men syftet med tråden var att diskutera spelande moderatorer. Så har ni inget att bidra med till ämnet så hitta en tråd som är bättre lämpad för diskussioner etc.
 

DeletedUser1560

Guest
Krypa fram nu?
Om du syftar på forumet så är du välkommen att skriva i min sektion bäst du vill så länge som du kan göra det på en acceptabel nivå.
Men syftet med tråden var att diskutera spelande moderatorer. Så har ni inget att bidra med till ämnet så hitta en tråd som är bättre lämpad för diskussioner etc.

Ok, tack och tack för påminnelsen.
"krypa fram" var lite internt med danzap om han nu händer med.
Finns en risk för det.


Annars tycker jag fortfarande att det ser ut som att du gör ett bra jobb.
 
Topp