"Locked out"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1459

Guest
Tja, då gick det inte att logga in igen.

Tycker allvarligt att ni ska stänga Grepolis en vecka och reda ut skiten.

Eller åtminstone återgå till 2.13 ... det är väl enklast om man nu ska välja mellan "pest och kolera"
 

DeletedUser

Guest
Tja, då gick det inte att logga in igen.

Tycker allvarligt att ni ska stänga Grepolis en vecka och reda ut skiten.

Eller åtminstone återgå till 2.13 ... det är väl enklast om man nu ska välja mellan "pest och kolera"

För en gångs skull håller jag med dig.

Tredje jävla kvällen i rad nu, börjar tröttna på att mina anfallsplaner görs omöjliga av att servern inte funkar. :mad:
 

DeletedUser1459

Guest
För en gångs skull håller jag med dig.

Tredje jävla kvällen i rad nu, börjar tröttna på att mina anfallsplaner görs omöjliga av att servern inte funkar. :mad:

Tja, minst lika omöjligt att försvara sig mot dom som fått iväg sina anfall :p. Så mot n00bens outtröttliga guldade av massanfall går väl in en kväll som denna kan tänkas.

Dessutom tjänar ju InnoGame massor av guld på alla buggar, så varför ha bråttom med att åtgärda ett vinnande koncept.
 

DeletedUser

Guest
tja tack då

då hade man varit en stad rikare om man hade kunnat logga in:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tja, minst lika omöjligt att försvara sig mot dom som fått iväg sina anfall :p. Så mot n00bens outtröttliga guldade av massanfall går väl in en kväll som denna kan tänkas.

Dessutom tjänar ju InnoGame massor av guld på alla buggar, så varför ha bråttom med att åtgärda ett vinnande koncept.

Trist när det man missar är det någorlunda viktiga hamnrenset bara ;)
 

DeletedUser285

Guest
Jag bröjar faktiskt fundera allvarligt på att skita i allt som har med grepolis...
Tar för mkt tid och funkar knappt längre...
EXTREMT irriterad...
 

DeletedUser2204

Guest
Tja, då gick det inte att logga in igen.

Tycker allvarligt att ni ska stänga Grepolis en vecka och reda ut skiten.

Eller åtminstone återgå till 2.13 ... det är väl enklast om man nu ska välja mellan "pest och kolera"

Jag kan inte heller logga in mig på Eta så det skulle vara bra om ni gör något åt det.

mvh

metallica1995
 

DeletedUser

Guest
äh var tror ni att dom plötsligt kommer fixa det? nej då hade dom gjort det fär länge sen....
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp