Kung KG

DeletedUser

Guest
Här diskuteras det om Kung KG, alias KPorven

Har några frågor att ställa:

Hur är din kommentar angående Iotas utveckling, hur tror du framtiden ser ut?

Hur tror du att sin framtid som spelare kommer vara?

Vad tycker du om alliansen Blitz?

Om du hade fått välja, belägring eller revolt?

Har du någon form av ritualer när du spelar? (Knäcker en bärs vid belägring med mera).
 

DeletedUser

Guest
Har Kung KG någon favorit-ost han gärna tar en bit av när han är sugen?
 

DeletedUser994

Guest
Vadå, klart vi måste ha en Kung KG tråd? ;)

Nu när man för tillfället ligger på första plats bland spelarna på Iota världen så kanske man kan sänka sig att ha en tråd om sig själv. ;)


GrecoStyle sa:
Hur är din kommentar angående Iotas utveckling, hur tror du framtiden ser ut?

Jag tror att Iotas framtid kommer se ut som så att den nuvarande alliansledaren kommer fortsätta plocka stora mängder städer och tror bara det är kulturnivåerna som sätter stop för den utvecklingen. Där kommer vara några andra allianser som kommer växa till sig med dock svårt att förutspå vilka detta skulle vara men min gissning ligger på The guild och Onådiga kanske.

GrecoStyle sa:
Hur tror du att sin framtid som spelare kommer vara?

Jag kommer att vara en offensiv spelare precis som nu, kan inte spela Defensivt så det får andra göra. ;)
Ligger just nu i överlägsen ledning på anfalls listan för enskilda spelare med 12.912 mer dödade Bp än tvåan (i skrivande stund).

GrecoStyle sa:
Vad tycker du om alliansen Blitz?

För mig är det en allians som består av en spelare Middah och sen är där några andra som sökt skydd under någon större spelare.

GrecoStyle sa:
Om du hade fått välja, belägring eller revolt?

Både belägring och revolt har sina för och nackdelar.
Det är första gången för mig på en belägrings värld och kan bara säga att jag uppskattar det mer och mer. Revolt är roligt men blir gärna stängt när folk bara spelare med deff trupper.

Så just nu skulle jag nog svara Belägring.

GrecoStyle sa:
Har du någon form av ritualer när du spelar? (Knäcker en bärs vid belägring med mera).

Jag dödar mina egna defensiva trupper vid belägringar för kunna bygga mer offensiva trupper. ;)

Det ända jag har som jag brukar göra är att blanda ett glas o´boy innan det är dags att skicka lite anfall för att hålla huvudet igång under utskicket så inga misstag sker.


Lothoria sa:
Önskar du fortfarande att tråden skall raderas?

Den kan få vara kvar nu när folk har sitt intresse för den.
 

DeletedUser994

Guest
Olofbeckling sa:
Har Kung KG någon favorit-ost han gärna tar en bit av när han är sugen?

Jag är nog öppen för det mesta skulle jag säga men på sista tiden har det blivit lite smak av tallialli för min del.
 

DeletedUser

Guest
Intressant att höra Korven, du verkar vara en spelare med stor insikt i Iota och själva spelet Grepolis.
Men hur är du som människa och utanför Grepolis?

Om inte grepolis hade funnits, vad hade du då spelat? Travian eller Tribal Wars? Tänk på att Innogames håller en pistol mot ditt huvud nu.

Om du inte spelar, vad gör du då för något?

Vad har du längtat mest efter Fotbolls-Em eller OS?

Du verkar vara en trevlig människa så långt jag vet. Har du en vacker tös möjligtvis? Om du hade fått skriva en kontaktannons, hur hade den sett ut? Gillar du långa promenader?
 

DeletedUser

Guest
För att fortsätta på Grecostyles spår, är du en katt eller hundmänniska?
 

DeletedUser994

Guest
Men hur är du som människa och utanför Grepolis?

Jadu, det är en ganska stor fråga!
Tror jag är en ganska trevlig och öppen person som inte vill någon något illa och tar hand om mig. Sen är det studentlivet som gäller för mig och lever ut student livet till sina ändar. :D


Om inte grepolis hade funnits, vad hade du då spelat? Travian eller Tribal Wars? Tänk på att Innogames håller en pistol mot ditt huvud nu.

Jag har ju spelat Tribal Wars tidigare en stund innan Grepolis så skulle nog välja att testa Travian. :D


Om du inte spelar, vad gör du då för något?
Jag pluggar på högskolan så får säga festar och pluggar, sen blir det lite sömn då och då.

Vad har du längtat mest efter Fotbolls-Em eller OS?
Spelar ingen större roll men får säga Fotbolls-Em , jag har sport på tvn och Laptopen i knäet ändå.

Du verkar vara en trevlig människa så långt jag vet. Har du en vacker tös möjligtvis? Om du hade fått skriva en kontaktannons, hur hade den sett ut? Gillar du långa promenader?

Jag har uppfattningen att många tycker jag är trevlig, då får man en vacker tös med.
Skulle jag skriva en kontakt annons skulle klart inte långa promenader stå med utan många sena grepo kvällar. :p

För att fortsätta på Grecostyles spår, är du en katt eller hundmänniska?

Ingen djur människa, så skulle säga hund då min tjej gillar hundar!
 

DeletedUser

Guest
Du pratar en hel del om din fagra tös, har möjligtvis din bättre hälft någon konto på GP? Om inte, när blir hennes jungfru-dag?

Du verkar vara ett kap Korven, skulle våga påstå att du verkar vara en gentleman. Om du skulle ha varit singel, vad ska damerna göra för att få dig på fall? Bortsett från sena kvällar med grepolis.

Det ryktas att han inte är gift eller förlovad, så damer, passa på innan han har en ring runt fingret. Kanske ska man testa själv?

Det är väldigt intressant att höra hur en krigsmaskin som KPorven har tid för studentlivet och det som kringår, vad studerar du? Har vi möjligtvis en framtida raketforskare eller statsvetenskapare i sällskapet? Hur gör du för att få tid med att spela på den bästa världen, Iota?
 

DeletedUser

Guest
"7 snabba"
Välj det som du gillar mest.

Ishockey eller fotboll? Pizza eller Kebab? Bil eller motorcykel? Vinter eller sommar? iPhone eller Android? Morgon- eller natt människa? Kvinna eller man?
 

DeletedUser994

Guest
Du pratar en hel del om din fagra tös, har möjligtvis din bättre hälft någon konto på GP? Om inte, när blir hennes jungfru-dag?

Jag har försökt och hon har funderat på att börja men sen är det där problemet med delat Internet och de bitarna, får fixa ett mobilt bredband till henne isf och egen IP samt allt annat som behövs.


Du verkar vara ett kap Korven, skulle våga påstå att du verkar vara en gentleman. Om du skulle ha varit singel, vad ska damerna göra för att få dig på fall? Bortsett från sena kvällar med grepolis.

Tror det är ganska låst på den fronten, vi är ganska stadiga så inget jag tänker på. Men måste jag så skulle jag nog säga som alla andra; se bra ut, vara trevlig, ödmjuk, snäll, MM. Plus i kanten är Grepolis och god mat. :D


Det ryktas att han inte är gift eller förlovad, så damer, passa på innan han har en ring runt fingret. Kanske ska man testa själv?

Som jag skrev här uppe grecostyle, ganska låst. Du tycker inte våra tidiga morgnar och sena kvällar räcker + allt där mellan. :p

Det är väldigt intressant att höra hur en krigsmaskin som KPorven har tid för studentlivet och det som kringår, vad studerar du? Har vi möjligtvis en framtida raketforskare eller statsvetenskapare i sällskapet? Hur gör du för att få tid med att spela på den bästa världen, Iota?

Tekniska högskolan och mer kommer jag inte gå in på här, tid är allt jag har nu när det är "sommar" utan sol.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Waxi-
"7 snabba"

Välj det som du gillar mest.

Ishockey eller fotboll? Pizza eller Kebab? Bil eller motorcykel? Vinter eller sommar? iPhone eller Android? Morgon- eller natt människa? Kvinna eller man?

Jag skulle säga följande:

Ishockey eller fotboll?
Pizza eller Kebab?
Bil eller motorcykel?
Vinter eller sommar?
iPhone eller Android?
Morgon- eller natt människa? Både och beror på hur min dygns rytm ser ut just då, men jag tar den som stämmer mest.
Kvinna eller man?
 

DeletedUser994

Guest
Bra fråga får jag säga, jag satt på något Internet spel och testade nick där jag inte kom på något som fungerande.
Då frågade någon hur många korvar jag ville ha och då bara testade jag det 4 grillade korvar = Korvgrillen4. det var bra länge sedan nu så har det bara fått följa med. :D
 

DeletedUser

Guest
Som jag skrev här uppe grecostyle, ganska låst. Du tycker inte våra tidiga morgnar och sena kvällar räcker + allt där mellan. :p

Nej, det gör det inte. Alla vill ha en del av korven :)

Om du skulle få välja att tillbringa 1 dag med en spelare från Iota, som INTE är med i Inquisition, vem hade du valt?
 

DeletedUser994

Guest
Vilka anser du är de 3 bästa spelarna utanför Inquisition? :)

Den är svår att svara på men skulle säga, Koffeinkick, tryckaren och belgarath1969.

Jag har inte spelat med någon av dem men alltid varit fina namn!

PS. Tog bara spelare jag hittade i denna världen.
 

DeletedUser

Guest
Dessvärre har jag lite brist på fantasi, kan inte hitta på några frågor. Så...

Ställ 3 frågor till dig själv, q&a så att säga :)
 
Topp