Kidnapparna Kommer Till Grepolis (Hoppas)

DeletedUser

Guest
Hej min ide var att ni borde skapa så att om en allians har en ö där alla städer kommer från samma allians får en stad i ön för att kidnappa en spelare och när dom kidnappar spelare så måste alliansen som Kidnappande spelaren kommer från får attackera den staden för att få tillbaka spelaren på plats igen. och alliansen som kidnappad spelaren får skicka stöd till den staden på ön (som kidnappade spelaren är i) så att andra alliansen inte tar tillbaka spelaren genom att anfalla den staden.

Krav för att kidnappa en spelare:

Spelaren som blir kidnappad kan inte komma åt sina städer i 12 timmar.

Alliansen måste anfalla minst 10 av spelaren städer och döda alla trupper i städerna för att kunna kidnappa spelaren (om spelaren har mindre än 10 städer får man anfalla alla städer).

Alliansen måste ha en egen ö för att kunna kidnappa en spelare.

alliansen som äger spelaren måste anfalla staden (som spelaren är i) så att spelaren blir fri.

om ni i grepolis är intresserade skicka pm till mig: Firaspower2 i spelet eller forumet här.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Detta måste vara det bästa förslaget jag någonsin läst på detta forum. Ett genomtänkt förslag som verkligen drar fram det som Grepolis bör handla om. Istället för att fokusera på planerade attacker med noggrann tajming och massiva fakeanfall så vill jag ju gärna se att man istället fokuserar på att grunda upp städer på en ö för att kunna kidnappa en spelare (tydligen utan att denne kan försvara sig)

Blev glad när jag läste det för det måste ske en förändring om spelet ska överleva.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Detta måste vara det bästa förslaget jag någonsin läst på detta forum. Ett genomtänkt förslag som verkligen drar fram det som Grepolis bör handla om. Istället för att fokusera på planerade attacker med noggrann tajming och massiva fakeanfall så vill jag ju gärna se att man istället fokuserar på att grunda upp städer på en ö för att kunna kidnappa en spelare (tydligen utan att denne kan försvara sig)

Blev glad när jag läste det för det måste ske en förändring om spelet ska överleva.

om det inte kommer nya förändringar som min förslag så kommer grepolis bli ett döende spel och det kommer inga nya spelare till grepolis
 

DeletedUser

Guest
Spelaren som blir kidnappad kan inte komma åt sina städer i 12 timmar.

Alliansen måste anfalla minst 10 av spelaren städer och döda alla trupper i städerna för att kunna kidnappa spelaren.

¨bra genomtänkt förslag låter roligt oxå men vill bara lägga till en sak att man måste anfalla och döda spelarens trupper i minst tio städer eller alla i det fall att spelaren har mindre än tio städer :) låter riktigt roligt faktiskt
 

DeletedUser

Guest
¨bra genomtänkt förslag låter roligt oxå men vill bara lägga till en sak att man måste anfalla och döda spelarens trupper i minst tio städer eller alla i det fall att spelaren har mindre än tio städer :) låter riktigt roligt faktiskt

har uppdaterad kolla igen
 

DeletedUser

Guest
det var det bästa jaghar hört vi kanske borde göra en om rösning vilka spelare som vill har det så vi kan kanske instalera den i den nya världen kappa direkt
 
Topp