[kappa] kolonisera andra öar problem

DeletedUser

Guest
Hej!

Kanske en dum fråga men varför går det inte att kolonisera en annan Ön där det finns redan byn på?? Om jag försöker skicka mitt KS så kan jag inte göra det till vilken ö som helst utan endast till de som inte har några byn.

Värld kappa men det finns inget prefix än så det blir så här :)

MVH
 

DeletedUser

Guest
Hej!

Kanske en dum fråga men varför går det inte att kolonisera en annan Ön där det finns redan byn på?? Om jag försöker skicka mitt KS så kan jag inte göra det till vilken ö som helst utan endast till de som inte har några byn.

Värld kappa men det finns inget prefix än så det blir så här :)

MVH

håller med dig :eek: men tror innersta öarna bara är till för ny startare eller något liknande
 

DeletedUser

Guest
ingen som kan svara på denna fråga???
Tack @hamster men jag trodde att någon uppifrån skulle kunna ge oss vettigt svar


MVH
 

DeletedUser

Guest
Svaret är att vi ska kolla upp vad detta beror på.
Ursäkta att vi dröjt med det svaret.
 

DeletedUser

Guest
Hej dokcy.

Anledningen till varför man ibland inte kan kolonisera nya städer på en ö beror på om ön är "öppen" så att säga.
Om en ö är "öppen" eller inte beror på antalet ny registrerade spelare på just den ön.

Detta för att nya spelare lättare ska få en chans i spelet, hoppas detta besvarar din fråga. =)
 

DeletedUser

Guest
Hej dokcy.

Anledningen till varför man ibland inte kan kolonisera nya städer på en ö beror på om ön är "öppen" så att säga.
Om en ö är "öppen" eller inte beror på antalet ny registrerade spelare på just den ön.

Detta för att nya spelare lättare ska få en chans i spelet, hoppas detta besvarar din fråga. =)

Har märkt att det finns öar som inte en ända person har stad på som är såna öar som har byar och ändå kan jag inte kolonisera där . . . gäller nog alltså alla bondby öar
 
Topp