Kan inte se motståndarens enheter..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Anföll nyss en som låg 3 timmar bort. Skickade först några brandskepp och trirem men fick ingen information av trupperna. Jag har spionerat på han för länge sen och då hade han 718 svärdmen. Sen efter skeppen kom mina trupper, 2 bågskyttar, 52 ryttare, 6 stridsvagnar, 1 medusa och 1 harpya. Men alla de dog och jag kunde inte få någon information om hans trupper. Endast transsportskeppen kom tillbaka. Kan de vara så att jag dödade ett par hundra av hans svärdmen men eftersom alla dog så får jag ingen information om det?

Mvh Satchmo :)


:cool:

Förresten, ska summan från antalet fiender man besegrat från muren stämma med antalet man har på Torg-Kultur-Triumftåg?

För summan vid muren är 737 och vid Kultur är det bara 562...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
för de första får du enbart se rapporten om du dödar alla han mark trupper, vilket du inte kunde när du anfaller med så få gubbar, du döda nog knapp 100 av de 700 något han har med de.


för fråga nr 2 så får du inget kp för melisen så de kan nog stämma.


lev väll :cool:
 

DeletedUser

Guest
sen får man väl krigspoäng beroende på hur många bondgårdsplatser trupperna tar. Tex dödar du en ryttare får du 3 och dödar du en svärdsman så får du 1.
 

DeletedUser

Guest
Okej då förstår jag nu. Men av någon anledning fick jag kp senare. Antagligen när skeppen kom hem igen. För innan hade jag 562 och nu hade jag plötsligt 840 nånting, vilket jag inte kan förstå, för han hade bara svärdmen. Så med min lilla trupp döda jag nästan 300.. :eek:

Haha :cool:
 

DeletedUser378

Guest
Anledningen att du inte får reda på vad du slagit ut beror på att om du fått upp dem direkt hade du simpelt kunnat räkna ut vad du slagit ut för fienden direkt genom att använda muren eller dina nyvunna krigspoäng. Och då skulle vitsen med att inte kunna se fiendens soldater förrän du är igenom försvinna.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp