Övrigt Kan inte köpa guld.

DeletedUser

Guest
Nu har jag gått och väntat i flera veckor på ett svar från supporten,varför jag inte kan köpa guld,har provat med olika kort men fungerar inte.
Är detta något som dom på innogames (eller vad dom heter) inte hanterar i första hand.

Nu vill jag gärna veta om dom har tittat på det.
 

DeletedUser2843

Guest
Konstigt att de inte svarar på supporten, känns som att allt relaterat med guldköpande brukar vara prio.

Vad är det som inte funkar? Får du nåt felmeddelande eller så?
 

DeletedUser

Guest
Jepp,står så här,

Tyvärr, så kunde inte kreditkorts transaktionen inte slutföras korrekt.

Vänligen vänta ett par timmar till innan du försöker eller kontakta vårt support team. Använd följande transaktionsnummer om support är i behov: 118298836


Om problemet kvarstår, så rekommenderar vi dig att använda en annan betalningsmetod.


Vi ber om ursäkt för besväret.

Sedan undrar jag en sak,där man ska klicka in guld finns det överst på sidan ett kugghjul som det står EP vid sidan om,tydligen ska det stå en del uppgifter där,men det gör det inte och det går inte att ändra heller.
 

DeletedUser3193

Guest
Har du kontaktat support, eller i väntar på ett svar på det meddelandet
Många banker inte accepterar användning av pengar på spel. Kan vara så enkelt
 

DeletedUser

Guest
Jag svarar så snart jag kan på support, men ibland kan det ta lång tid att få svar från betalningsteamet, anser du att det har tagit lång tid, peta på mig igen via support.

mvh Saphira
 

DeletedUser

Guest
Saphira jag klagar inte på dig,jag vet att du gör vad du kan,men jag tycker att betalningsteamet borde ha hört av sig snart.
 

DeletedUser

Guest
Det kan jag förstå =)

Men bumpa din ticket, så bumpar jag på dem
 
Topp