Ingen rapport/varor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag attackerar en bondby med X antal Svärdsmän och bågskyttar. får ingen rapport efter jag kommit fram, när de anländer till staden så ser det inte ut som att jag får några råvaror häller

har ni någon ide om vad som är felet?

Tack i förhand!
 

DeletedUser

Guest
Råkade just ut för detsamma när jag skulle begära trupper.
Ingen rapport, bara några konstiga kråkor längst ner när man tittar på hemvändande trupp.
 

DeletedUser

Guest
intresant, då är jag inte själv i alla fall med problemet... undrar vad som orsakar detta problem
 

DeletedUser378

Guest
Har hört att det är flera som råkat ut för detsamma i min allians. Har dock ingen bra förklaring till varför det händer.

Rapporten kan man ju välja att blockera men då ska du ju fortfarande få resurser.
 

DeletedUser

Guest
kan ju vara en bugg, Efter uppdateringen fick jag en sån där "händelsesymbol" ett litet tag, men sedan försvann den :(
 

DeletedUser

Guest
Det har kommit en ny mapp för plundringsrapporter. Kolla det. Får ni inte hem några resurser så kontakta supporten.
 

DeletedUser

Guest
Om man väljer den plundrade byn så står det där vad man har fått, åtminstonde om man har premiumkonto.


Uploaded with ImageShack.us
 

DeletedUser

Guest
Finns det då någon speciell flik för "Spionrapporter" isf? Har skickat ut två spioner som kommit fram men ej lämnat någon rapport, varken positiv eller negativ...

Edit: Tredje försöket fick jag en rapport. Kan det vara så att negativa rapporter inte längre meddelas och jag missat den infon någonstans?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hos mig är det konstigt... på beta, så kommer alla rapporter fram, plundringar, spionage, negativa & positiva. Menpå alfa så funkar de inte alls :S

och det är ingen skillnad på inställningarna, så jag vet nt vad det är frågan om :confused::confused::confused:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp