Hyperborea nedlagd ?

Janzzon-Bozz

New Member
Hejsan, jag kommer inte in på svenska hyperborea servern och har inte gjort nu på nästan 1 vecka. Varken via hemsidan eller via någon av apparna till iPhone.

Kommer bara upp ”inloggningen är för närvarande inaktiv”.

Vad gör jag för fel? Snälla hjälp uppskattas :)
 

Janzzon-Bozz

New Member
Väldigt konstigt, har mailat support men får inget riktigt svar. I bakgrunden får jag aviseringar om att mina byggnader blir färdiga och att folk attackerar mig, så verkar som att folk endå fortfarande kan spela…

Kul att se att någon mer iallafall hänger på forumet, forumet verkar ju också stendött
 

Janzzon-Bozz

New Member
Senaste för mig är nu att min användare längre inte existerar och support lyser med sin frånvaro, fortfarande inget svar.

De ja får när ja försöker logga in på båda apparna samt hemsidan är följande:


Det finns ingen spelare med det här namnet. Försök igen.Glömt lösenordet?

Så de é stabilt
 

gobe0519

New Member
Grepolis - Customer Support
Dear gobe0519,

You have received a reply to your support ticket "log in???? Hyperborea????":
Hello gobe0519,

The Swedish server is in the process of closing though I do not have the exact date it will be fully closed. However if you are no longer able to log in it is likely due to the fact that all worlds are now closed on the Swedish server.
Den svenska servern håller på att stängas men jag har inte det exakta datumet då den kommer att stängas helt. Men om du inte längre kan logga in beror det troligen på att alla världar nu är stängda på den svenska servern.
Sincerely,

Mike
Community Manager
Forum | Facebook Group
To view the entire conversation history, please open the ticket.
- Your customer support team at InnoGames
 
Senast ändrad:

Papagiannades

New Member
Grepolis - Customer Support
Dear gobe0519,

You have received a reply to your support ticket "log in???? Hyperborea????":
Hello gobe0519,

The Swedish server is in the process of closing though I do not have the exact date it will be fully closed. However if you are no longer able to log in it is likely due to the fact that all worlds are now closed on the Swedish server.
Den svenska servern håller på att stängas men jag har inte det exakta datumet då den kommer att stängas helt. Men om du inte längre kan logga in beror det troligen på att alla världar nu är stängda på den svenska servern.
Sincerely,

Mike
Community Manager
Forum | Facebook Group
To view the entire conversation history, please open the ticket.
- Your customer support team at InnoGames
Ok, Tack..
Det avgör ju det hela.
Så vad är det som gäller nu? Den internationella servern?
 

gobe0519

New Member
Är alla sv servrar stängda lr vad gäller ? På hans svar verkar det ju som det. Tur man inte har GULD över i så fall ;);) Synd om han som lagt all sin energi på denna server o trackade alla :p:p:p:p:p:p
 
Topp