Hjältevärldar (Diskussion)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser855

Guest
Hjältevärlden ska ju enbart gälla hjältarna från en server! Dvs den alliansen som vunnit!

Finns det inte spelare nog tycker jag ni ska gå ihop och göra en skadinavisk hjälteserver!

Där Alliansen som vinner varje server får joina, hade vart kul att möta lite danskar o norrmän :p

Känns mer som en hjältevärld då eftersom enbart hjältarna får vara med :D
 

DeletedUser

Guest
Hjältevärlden ska ju enbart gälla hjältarna från en server! Dvs den alliansen som vunnit!

Finns det inte spelare nog tycker jag ni ska gå ihop och göra en skadinavisk hjälteserver!

Där Alliansen som vinner varje server får joina, hade vart kul att möta lite danskar o norrmän :p

Känns mer som en hjältevärld då eftersom enbart hjältarna får vara med :D

Den tycker jag är lite väl tuff. Det finns värdiga spelare på "andra sidan" också. Jag gillar Helllblazers förslag. Det sållar bort alla newbies, och ger duktiga spelare en chans. Vi vill ju ha många duktiga intresserade och engagerade spelare på servern - inte total exklusivitet.

Idén med en skandinavisk server gillar jag skarpt!

- Stolt vinnare av Beta -
 

DeletedUser1337

Guest
Nu börjar det närma sig. När får vi se inställningarna som kommer gälla på första hjältevärlden? Kan vara bra att veta en tid innan, så man kan planera ordentligt tillsammans med de man vill spela ihop med.
 

DeletedUser378

Guest
Informationen om hjältevärldarna och dess inställningar kommer upp inom kort.
Saknas vissa detaljer fortfarande, men vi hoppas kunna publicera inställningarna för er under den kommande veckan så att man har lite tid att förbereda sig innan server start.

Skall bli spännande att se vad de äldre servrarnas elit kan uträtta när de brakar samman på en och samma värld.
 

DeletedUser

Guest
Informationen om hjältevärldarna och dess inställningar kommer upp inom kort.
Saknas vissa detaljer fortfarande, men vi hoppas kunna publicera inställningarna för er under den kommande veckan så att man har lite tid att förbereda sig innan server start.

Skall bli spännande att se vad de äldre servrarnas elit kan uträtta när de brakar samman på en och samma värld.

Skulle vara skönt med info så snabbt som möjligt så att man vet om det är något värt att stanna kvar på, hade annars tänkt avsluta min grepo karriär med flaggan på topp!
 

DeletedUser378

Guest
Skulle vara skönt med info så snabbt som möjligt så att man vet om det är något värt att stanna kvar på, hade annars tänkt avsluta min grepo karriär med flaggan på topp!

Lovar att få ut informationen så snart det bara går.
 

DeletedUser1337

Guest
Informationen om hjältevärldarna och dess inställningar kommer upp inom kort.
Saknas vissa detaljer fortfarande, men vi hoppas kunna publicera inställningarna för er under den kommande veckan så att man har lite tid att förbereda sig innan server start.

Skall bli spännande att se vad de äldre servrarnas elit kan uträtta när de brakar samman på en och samma värld.

Nu med mindre än en vecka kvar till planerad start av första hjältevärlden hade det varit praktiskt med denna information om inställningar. Eller kommer ni skjuta fram öppnandet av hjältevärlden eftersom det fortfarande är oklart vilka som bör få gå med i den?
 

DeletedUser971

Guest
Suck

Nu med mindre än en vecka kvar till planerad start av första hjältevärlden hade det varit praktiskt med denna information om inställningar. Eller kommer ni skjuta fram öppnandet av hjältevärlden eftersom det fortfarande är oklart vilka som bör få gå med i den?

Som läget är nu så tror jag snart att jag struntar
i hjältevärlden.
Det finns annat i livet än att lägga energi på än
en värld där i princip varje spelare kan vara med.
Känns inte som en utmaning, skiljer sig inte från
någon av de andra världarna.

Sedan har vi fortfarande inte fått information
om vad som ska gälla för HW så man får lite
eller ingen tid på sig att planera. Exempelvis
vet vi inte max antalet spelare i en allians.

Anledningen, gissar jag, är att HW är ett
"hastverk" i syfte att få in snabba pengar.
Det hade varit bättre om man väntat med
HW tills man "projat" färdigt och tagit sig
tid att få in synpunkter och önskemål från
spelarna.

Att moderatorerna inte kan få info från IG
beror säkert på att IG prioriterar de större/
viktigare marknaderna dvs de större länderna.
Så fungerar det även i andra företag.

Jag fortsätter i Gamma tills världen lagts
ner. Sedan kör jag nog vidare på Theta tills
det är dags för underverken, då upphör
spelet att vara roligt,,, för vad är belöningen
för att sitta och mata råvaror som en tokig
dag ut och dag in,,, jo HW :(

Om man åtminstone kunde vinna pengar som
på vissa andra spel.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser4

Guest
Nu med mindre än en vecka kvar till planerad start av första hjältevärlden hade det varit praktiskt med denna information om inställningar. Eller kommer ni skjuta fram öppnandet av hjältevärlden eftersom det fortfarande är oklart vilka som bör få gå med i den?

Hej Blubby.

Tyvärr så kan vi inte svara på något gällande Hjältevärld för tillfället.

Chefen jobbar inte på helger och har bett oss alla Community Managers att avvakta med det här ämnet tills vidare. Min förhoppning är att allt ska lösa sig till det bättre i nästa vecka, men jag ska vara ärlig och säga att jag inte vet hur tankarna kring all kritik går hos cheferna.

Förstår frustrationen till 100%, men ber om lite extra tålamod tills vi vet vad som gäller.

Tackar på förhand för förståelsen.
 

DeletedUser971

Guest
Hej Blubby.

Tyvärr så kan vi inte svara på något gällande Hjältevärld för tillfället.

Chefen jobbar inte på helger och har bett oss alla Community Managers att avvakta med det här ämnet tills vidare. Min förhoppning är att allt ska lösa sig till det bättre i nästa vecka, men jag ska vara ärlig och säga att jag inte vet hur tankarna kring all kritik går hos cheferna.

Förstår frustrationen till 100%, men ber om lite extra tålamod tills vi vet vad som gäller.

Tackar på förhand för förståelsen.

Det här skulle inte inträffa om man haft en
färdig "produkt" (läs HW) där infon/reglerna
var klar i god tid innan lanseringen.

Sedan borde man ha en "panel" med aktiva
spelare som man kan bolla tankar och idéer
mot,,, innan man lanserar en ny värld.

Måste säga att jag är förvånad, tyskar
brukar vara kända för kvalité, bra produkter
och kundtillfredsställelse . Hade förstått om
det varit ett Nordkoreanskt företag :)

Hoppas bara att IG lärt sig något av detta,
då får alla dessa reaktioner kanske en positiv
effekt i slutändan.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1337

Guest
Hej Blubby.

Tyvärr så kan vi inte svara på något gällande Hjältevärld för tillfället.

Chefen jobbar inte på helger och har bett oss alla Community Managers att avvakta med det här ämnet tills vidare. Min förhoppning är att allt ska lösa sig till det bättre i nästa vecka, men jag ska vara ärlig och säga att jag inte vet hur tankarna kring all kritik går hos cheferna.

Förstår frustrationen till 100%, men ber om lite extra tålamod tills vi vet vad som gäller.

Tackar på förhand för förståelsen.
Jag förstår din situation, absolut. Men betyder detta att hjältevärlden alltså inte kommer öppnas redan den 15:e?

Jag ser hellre att man skjuter upp det en vecka eller två och det blir rätt från början än att det skyndas på och blir halvdassigt. Bara man går ut med information om vad som gäller ;)
 

DeletedUser1337

Guest
Det här skulle inte inträffa om man haft en
färdig "produkt" (läs HW) där infon/reglerna
var klar i god tid innan lanseringen.

Sedan borde man ha en "panel" med aktiva
spelare som man kan bolla tankar och idéer
mot,,, innan man lanserar en ny värld.

Detta kan jag helhjärtat hålla med om. Tycker fel saker skyndas på och sedan blir resultatet ofta därefter. Se på uppdateringen till 2.0 på gamla världar t.ex. Fullt med buggar i flera veckor efteråt, för att man skyndade på utan att testa ordentligt. Och sedan utan information - bara ett par dagar efter - så går underverkens era igång. Detta trots att jag personligen vid flera tillfällen frågat om när denna era skulle gå igång på de gamla världarna om 2.0 kom till dessa med svaret "det märker vi", ungefär. Alla var helt oförberedda och man hade inte ens hunnit få upp nivåerna på bondbyarna, än mindre erövra alla 8.

Som sagt; hellre färdig produkt 2 veckor försent med tydlig information än en halvfärdig produkt som är trasig i flera veckor efter leverans.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp