Heretics...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Haha vilket j*vla skämt till allians! :mad:
Vart kickad ur den för att jag blivit attackerad av en i alliansen (vi va medlemmar i samma allians) och sedan varit irriterad och sagt vad jag tyckte...
bad om ersättning och vad fick jag?! hahahahaha!!!!!!!!

Vilka inkompetenta J*vlar säger jag bara! stort skämt... så vad ni än gör anslut er inte till Heretics!

Ps. dom planerar eventuella anfall mot Gatekeepers Of Hades.
 

DeletedUser

Guest
Kan bero på ditt språk kanske.
Vi accepterar ej sådana utspel i vår allians.
glhf
//Ramses
 

DeletedUser

Guest
Haha vilket j*vla skämt till allians! :mad:
Vart kickad ur den för att jag blivit attackerad av en i alliansen (vi va medlemmar i samma allians) och sedan varit irriterad och sagt vad jag tyckte...
bad om ersättning och vad fick jag?! hahahahaha!!!!!!!!

Vilka inkompetenta J*vlar säger jag bara! stort skämt... så vad ni än gör anslut er inte till Heretics!

Ps. dom planerar eventuella anfall mot Gatekeepers Of Hades.

Bitter?
Du har tydligen missat en hel del. Prova att läsa dina meddelanden igen?
Bevisligen inte så snurrar hjulet, men hamstern är död.

/Triangli
 

DeletedUser

Guest
Jag använde orden fan och vafan för att isabel "klantade" sig, anser ni att det är tillräckligt att bli kickad så är ni ett skämt!

Ni tycker tydligen att det är mer ok att anfalla någon i samma allians utan att stå till svars för det, vettigt sett att se på saken! :D
 

DeletedUser

Guest
Haha vilket j*vla skämt till allians! :mad:
Vart kickad ur den för att jag blivit attackerad av en i alliansen (vi va medlemmar i samma allians) och sedan varit irriterad och sagt vad jag tyckte...
bad om ersättning och vad fick jag?! hahahahaha!!!!!!!!

Vilka inkompetenta J*vlar säger jag bara! stort skämt... så vad ni än gör anslut er inte till Heretics!

Ps. dom planerar eventuella anfall mot Gatekeepers Of Hades.

Svårt att erkänna att man inte håller måttet för Mästaralliansen, förstår jag. :p

Resultaten, och framför allt uppförandet, torde säga allt.

Well, all PR är ju bra PR, så fortsätt du, Obelix. Få inte slaganfall bara, för vi vill att du fortsätter utvecklas så att vi har något att plundra i framtiden. ;)
 

DeletedUser4

Guest
Så hoppar jag in och stänger.

Seriöst Obelix. Vänligen håll ditt språk för dig själv.


Tråd låst.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp