Heretics vs. We are Gods

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det verkar uppenbarligen finnas behov av en sådan här tråd.
Så länge ni håller er på en mogen och trevlig nivå så låter jag denna tråd vara öppen för er.

Trådens topic är alltså Heretics vs. We are Gods och det innebär att allt som utspelas er emellan kan diskuteras här. Går ni över till enbart pajkastning så låser jag direkt.
 

DeletedUser

Guest
Måste få fråga vad som hände. På lördagen verkade känslorna svalla över ordentligt. Kom söndagsfriden och alla vart vänner igen?
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är fel att Purky skall förklara krig åt någon av allianserna. Vi har inte kommit med någon krigsförklaring och jag har inte fått någon heller.

Så situationen är är att vi har vissa konflikter då Heretics anföll vissa WaGare samt tog in flyktingar som WaG rensat. Vi sökte dock en IAP men fick aldrig svar så då började vi slå tillbaka och här är vi nu.

Vi är dock inte alls emot en diplomatisk lösning. Vi nekar inte att Heretics är bra och därför tycker jag det vore mer intressant att se våra bra allianser mötas lite senare i spelet så att alla får spela ut sin fulla hand.
 

DeletedUser

Guest
Tack för ditt svar.
Som du kanske förstår så vart man lite nyfiken och undrade vad som var på gång.
 

DeletedUser

Guest
Instämmer med föregående talare, lite heta känslor måste det få bli en ryktestråd annars kommer forumet snabbt bli en kall och tråkig plats som ingen vill besöka.
Vi kättare har inte heller sett något av det som skett som krig eller ens större skärmytslingar, än så länge har vi bara råkat bumpa in i varandra och det är inte på något vis begränsat till WaG (the tail? ^^).

För min del får tråden gärna låsas så folk slipper få konstiga idéer. Tack för omtanken ändå Purky :)

Mvh,
En trött men glad kättare
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är fel att Purky skall förklara krig åt någon av allianserna. Vi har inte kommit med någon krigsförklaring och jag har inte fått någon heller.

och det innebär att allt som utspelas er emellan kan diskuteras här.

Det var verkligen inte menat som en krigsförklaring åt er, jag tolkade det bara som att det fanns en hel del att diskutera mellan er då ni skrev ett ganska stort antal inlägg riktade mot varandra i ryktestråden. Jag medger dock att topic kan tolkas som det och ber om ursäkt för det.

lite heta känslor måste det få bli en ryktestråd annars kommer forumet snabbt bli en kall och tråkig plats som ingen vill besöka.

Det var inte de heta känslorna jag reagerade på utan mer att det gick över till en diskussion vilket inte hör hemma i ryktestråden. Jag vill verkligen inte döda forumet men ansåg att diskussionen kunde föras i en egen tråd. :D

För min del får tråden gärna låsas så folk slipper få konstiga idéer. Tack för omtanken ändå Purky :)

Jag låter den vara öppen ett tag för vidare kommentarer och låser sedan om jag märker att den inte gör någon nytta.
 

DeletedUser

Guest
Kan vi inte bara dricka öl tillsammans då?
Mycket trevligare så :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp