Handels problem

DeletedUser

Guest
När jag ska skicka råvaror till min stad från en annan stad så står; "Du kan inte skicka mer råvaror än vad du äger". Jag har kollat noggrant att jag har den mängden råvaror jag vill skicka. Detta kom efter den nya uppdateringen som skedde i vecka nyss och det är jättejobbigt att inte kunna handla mellan städerna då man har fullt i lagret av en råvara:(

Snälla Grepo. Teamet, fixa detta.
 

DeletedUser

Guest
Kan du skriva utförligt och skicka en bild på vilken stad det inte går att skicka från och vända dig till supporten. Jag har inte stött på problemet du råkat ut för. Vilken värld gäller det?

Med vänlig hälsning Rockolga
 

DeletedUser

Guest
Detta gäller på världen Achilles, men det är ganska svårt att få en print-screen pga att det kommer bara upp ett rött meddelande i typ 1-2 sekunder men jag ska försöka.
 

DeletedUser

Guest
Jaha, det är ett sånt meddelande. Om du inte är snabb som en oljad blixt går det nog inte. Ta en bild på städerna istället och skriv det som meddelandet visar när du försöker skicka och gör en ticket på det till supporten. Då kan du nog få den hjälp du behöver.

Hoppas det löser sig snabbt. Har handlat mellan flera städer idag bara för att se om jag får upp ett sådant men det går bra för mig :(
 
Topp