Eta Hall of Fame

DeletedUser1290

Guest
Är det inte på tiden att Eta får komma med? Det var ju ett tag sen den tog slut nu
 

DeletedUser378

Guest
På grund av att Grepolis.se under tiden när eta avslutades inte hade någon ansvarig samlades inte behövlig information in. Så vi har tyvärr inte underlag för en större Hall of Fame än den som redan finns tillgänglig via startsidan.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser1290

Guest
På grund av att Grepolis.se under tiden när eta avslutades inte hade någon ansvarig samlades inte behövlig information in. Så vi har tyvärr inte underlag för en större Hall of Fame än den som redan finns tillgänglig via startsidan.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden

Det var ju samma manager då som när zeta slutade .....
Uppgifterna bör ju finnas kvar i programmeringen om man letar lite.
 

DeletedUser2112

Guest
På grund av att Grepolis.se under tiden när eta avslutades inte hade någon ansvarig samlades inte behövlig information in. Så vi har tyvärr inte underlag för en större Hall of Fame än den som redan finns tillgänglig via startsidan.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
Varför är jag inte förvånad! Har man en så stelbent och ineffektiv organisation på Grepolis.se, så att man inte är kompetent att samla in erforderlig information för att kunna avsluta en spelvärld på ett, för den vinnande alliansen och dom spelare som har förtjänat det, hedersamt sätt. Att bli publicerad på Hall of Fame.
Har man inte kunskapen & resurserna att samla in den information som krävs för att kunna publicera i "Hall of Fame" ska man inte fortsätta med "Hall of Fame"!

Hälsningar
Pittakos
Medlem i Sagittis
Vinnande allians på ETA med 7 byggda Underverk!
 

DeletedUser

Guest
Varför är jag inte förvånad! Har man en så stelbent och ineffektiv organisation på Grepolis.se, så att man inte är kompetent att samla in erforderlig information för att kunna avsluta en spelvärld på ett, för den vinnande alliansen och dom spelare som har förtjänat det, hedersamt sätt. Att bli publicerad på Hall of Fame.
Har man inte kunskapen & resurserna att samla in den information som krävs för att kunna publicera i "Hall of Fame" ska man inte fortsätta med "Hall of Fame"!

Hälsningar
Pittakos
Medlem i Sagittis
Vinnande allians på ETA med 7 byggda Underverk!

Eta var en fantastisk drabbning, som med detta kommer bli bortglömd :(
 

DeletedUser378

Guest
Eta var sannerligen en härlig sammandrabbning och har ytterst svårt att se att servern kommer att glömmas bort.
Får lov att ursäkta mig om informationen om att någon ansvarig inte fanns vid stängandet av servern. Tidigare ansvarig avslutade sitt arbete 3 dagar efter att eta avslutats och jag tillträdde först en månad efteråt.

Den grundläggande Hall of Fame'n finns fortfarande att tillgå via startsidan precis som för övriga världar.
Listan som kommer upp på forumet är ett frivilligt arbete från de som medverkar i teamet med hjälp av ansvarig Community Manager.
Detta är något som vi ämnar fortsätta bistå med så länge som jag sitter som ansvarig för detta community

Kommer att bistå med den information som jag har tillgänglig så snart som jag har möjlighet.
Men får nog lov att beklaga att listan kommer ytterst bristfällig.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser

Guest
Får jag bara förtydliga att detta är grepolis "officiella" Hall of Fame och den kommer man åt via grepolis startsida som Loth sa i båda sina poster. Och här finns Eta med precis lika komplett som Epsilon, Zeta och Theta.

Det som finns i Hall of Fame forumen för andra servrar, som Eta saknar, är "Topp 3 anfallare" och "Topp 3 försvarare", samt "Topp 3 allianser" (det sistnämnda finns dock bara på Epsilon och Zeta). Självklart är det tråkigt att den informationen inte finns nu men 1: Jag tror knappast att Eta kommer glömmas bort enbart p.g.a de tre avsaknade detaljerna och 2: Min uppfattning är att ingen i det nuvarande grepo-teamet ska klandras för detta, snarare ska vi vara tacksamma för att de efter bästa förmåga har städat upp den röran som deras föregångare lämnade efter sig.

Om det finns en önskan att lägga upp den Hall of Fame-informationen som finns tillgänglig på startsidan även hit till forumet så kan man ju be snällt om det, då detta som sagt är ett frivilligt arbete =)
 

DeletedUser2112

Guest
Eta var sannerligen en härlig sammandrabbning och har ytterst svårt att se att servern kommer att glömmas bort.
Får lov att ursäkta mig om informationen om att någon ansvarig inte fanns vid stängandet av servern. Tidigare ansvarig avslutade sitt arbete 3 dagar efter att eta avslutats och jag tillträdde först en månad efteråt.

Den grundläggande Hall of Fame'n finns fortfarande att tillgå via startsidan precis som för övriga världar.
Listan som kommer upp på forumet är ett frivilligt arbete från de som medverkar i teamet med hjälp av ansvarig Community Manager.
Detta är något som vi ämnar fortsätta bistå med så länge som jag sitter som ansvarig för detta community

Kommer att bistå med den information som jag har tillgänglig så snart som jag har möjlighet.
Men får nog lov att beklaga att listan kommer ytterst bristfällig.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
Jag vill självklart inte ösa ovett över dom som inte var inblandade i avslutningen av ETA. För detta ber jag om ursäkt! Men jag hoppas att såna brister som då visades har lösts, vilket jag tolkar i svaret ovan. & att det kommer en "lista" från ETA, även om den är "rumphuggen".

Hälsningar
Pittakos
Medlem i Sagittis
Vinnande allians på ETA med 7 byggda Underverk!
 

DeletedUser378

Guest
På grund av datorhaveri så saknas det lite mallar och grundbilder för närvarande. Arbetar på att få fram dessa för att kunna sammanställa topplistorna.

Eta och Theta kommer upp samtidigt.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 
Topp