Gunsttaket ökar med städerna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser845

Guest
Jag gilla inte detta, då kan en som är mycket större gunsta ner en mindre spelare. redan mobbning nog av större spelare som går på mindre förr bara ta "lätta" städer.

Om du läser det vi kom fram till så skulle man slutligen bara kunna ha 750 maxgunst iaf, skillnaden hade alltså inte varit enorm.
 

DeletedUser

Guest
Om du läser det vi kom fram till så skulle man slutligen bara kunna ha 750 maxgunst iaf, skillnaden hade alltså inte varit enorm.

Jag gilla inte detta, då kan en som är mycket större gunsta ner en mindre spelare. redan mobbning nog av större spelare som går på mindre förr bara ta "lätta" städer.

Tycker gunst taket är bra, det gynnar aktiva spelare mer än inaktiva och så ska det la vara?

Dock kanske det kan var olika på olika servrar, jag ser hellre att man anpassar det efter servers hastighet dvs att på alfa som man inte kan göra så mycket på varje dag kanske har ett större förråd medans servrar man är tvungen att vara mer aktiv på är gunstförrådet mindre.

Celleequie, finns scenarion där det är the other way around, små spelare som "mobbar" stora. Även om de kan ta smällen är de dryga när de engagerar sig för det.

Jag tycker det är en extrem skillnad Chamie det är 50% extra gunst..

Idén med gunsten har nog ingen större sak med mobbning och erövrande av småspelare, håller alltså med ovanstående talare då det påverkar markant.

edit* Ta fler städer för extra gunst eller använd er av premiums överprästinnan som ger 50% extra gunstproduktion.
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp