guld försvinner?!

ska guld försvinna vid omstart?

  • ja

    Röster: 1 16,7%
  • kanske vet ej, jag kommenterar istället

    Röster: 0 0,0%
  • nej

    Röster: 5 83,3%

  • Totalt antal röstare
    6
  • Enkät stängd .

DeletedUser

Guest
om eller när gamma startar om kommer guld och det försvinna?... borde det göra så då är det ju ingen ide att ha guld om spelet börjar om.....

och även så är det ju inte så bra om man köper ex alla bonusar som kostar typ 40-50 spänn i veckan då... börjar världen om en månad senare har du ju inte fått nån nytta av bonusarna....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Varifrån har du fått att Gamma ska starta om i och med 2.0?
 

DeletedUser

Guest
Eftersom ditt guld räknas på alla dina världar som du spelar på så kommer ditt Guld inte att försvinna bara för att en server startar om.

Eftersom de bara är ditt spelarkonto på just den världen som kommer att börja om och inte själv användaren.
 

DeletedUser

Guest
nej men de bonusarna man har för tillfället och även så försvinner ju överläget man haft i och med att man köpt dyrt guld...


jag har hört att gamma ska eventuellt starta om.... idk...
 

DeletedUser

Guest
nej men de bonusarna man har för tillfället och även så försvinner ju överläget man haft i och med att man köpt dyrt guld...


jag har hört att gamma ska eventuellt starta om.... idk...



Innan en server kommer startas om så kommer det att annonserar ordentligt i forumet så att man har chans att planera hur länge man aktiverar sina premiumfunktioner om de är de du syftar på , det är inte så att man bara kommer att vakna en morgon och hela världen har börjat om.

Jaså de var ju lite intressant? ;)
 

DeletedUser

Guest
ja men asså om världen börjar om och amn spenderat 1000kr på guld och köpt bonusar försvinner ju "övertaget" man haft...
 

DeletedUser

Guest
Nej, om du skulle gå in på alfa, beta eller delta har du lika mycket guld där med.

Så guld försvinner inte bara för att en server startar om.
 

DeletedUser

Guest
asså fatta vad jag säger... om jag köper ex 30000 guld... använder allt det på gamma, sedan startar gamma om, då försvinner ju allt "övertag" man haft....
 
Topp