Gudar

  • Trådstartare DeletedUser3384
  • Start datum

DeletedUser3384

Guest
Jag skulle uppskata fler gudar.
Det är rätt tråkigt när man har varje gud i någon av sina städer.
Kan ni tillexempel göra så man kan dyrka Dionysos eller Ares och göra mystiska enheter och besvärjelser till dom.
det vore rätt coolt om templet ändrade utsende efter vilken gud man dyrka(bara ett litet förslag vill hellre ha mer gudar)!
Hoppas många tycker likadant som jag;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2646

Guest
Låter som en intressant idé och det skulle vara roligt att testa.
Någon ny gud och lite nya mytiska enheter skulle vara roligt att
se i spelet. Frågan är hur Innogames skulle reagera på förslaget.
 

DeletedUser3271

Guest
Tycker det är bra med 6 st gudar, vet inte riktigt vad en till skulle kunna tillföra.
Däremot tycker jag att förslaget om att templen ändrar utseende beroende på gud är bra, precis som gudastatyerna ändrar utseende beroende på gud.
 

DeletedUser2878

Guest
Nej nej, redan nu jobbigt att balansera upp gunsten inför uv. Med ytterligare två... Pust
 

DeletedUser

Guest
Tycker också att de 6 gudarna som finns nu fyller de flesta funktioner man behöver.

Däremot så tycker jag att det är konstigt att både gripar och harpyor är svärd. Eftersom att flygande trupper är så viktiga i spelet hade det varit kul att kunna ha 1 av varje anfallstyp. Även deffvärdet på MD-städer och liknande hade blivit viktigare att balansera om det fanns en flygande enhet som var distans.

Hade kanske varit något att se över hur krafterna och de mytiska enheterna är balanserade.
 

DeletedUser3384

Guest
men går det att templet ändrar utsende efter vilken gud man dyrkar det vore rätt coolt
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp