Övrigt Grottor i senaste evenemanget!

DeletedUser

Guest
Hej Innogames.

Jag är en spelare som inte hört av mig via nätet eller andra ställen på länge. Jag har nog varit vad Ni kallar för Guld Kund!

Men nu har ni skitit i det blå skåpet då ni låter folk erövra Era städer med 99 miljoner i grottan. Ni hade lika gärna kunnat lämna 100 000 000 0000 0000 0000 0000 i grottan då det är precis lika dumt!

Jag kommer nu snart lämna innogames då det inte samstämmer med min syn på hur mmo-games ska spelas
 

DeletedUser2477

Guest
Det är mycket i grottorna i dessa städer och kan instämma att det kan bli väldigt påfrestande för resterande spelare om en Fi erövrar en av dessa.
Absolut förståeligt, det enda jag kan tipsa just nu är att försöka erövra en sådan stad för att få samma utgångspunkt, men förstår också att det kan bli knepigt om man är en mindre allians
Vi på .se kan tyvärr inte åtgärda något av detta för närvarande men vi kan lyfta upp frågan till huvudkontoret som skapar evenemangen.
Tanken var nog att få ett extra bonus vid erövrandet men missade konsekvensen för resterande, men detta är bara min egen gissning.

Ha det gott
 
Topp