Grepolis stödjer inte Grepolan?

DeletedUser

Guest
Begäran: Grepolis Lan
hultish
2011-02-03 22:21:47

Tjo, vi i Segraz skall ha ett Grepolan den 25:e-26:e antagligen. Hela alliansen kommer att försöka samlas i Stockholm och grepa hela natten samt dricka lite ööl... min fråga till dej är ifall vi kan slippa att gå in i delad internetuppkoppling under denna tid och köra på som vanligt även om vi sitter på samma internetuppkoppling.

kleiner
2011-02-04 21:27:59
Hej hultish.


Nej, delad internanslutning ska vara aktiverad. Så fort du ska dela internet anslutning med någon en längre tid ska det aktiveras.

Med Vänliga Hälsningar
Dag "Kleiner"
Grepolis Team





///////////////////////
Detta är sjukt dåligt då vi skall träffas och dricka och antagligen hitta på något i grepolisvärlden under denna tid vilket inte går pga vi kommer ha samma internetanslutning...
 

DeletedUser

Guest
Begäran: Grepolis Lan
hultish
2011-02-03 22:21:47

Tjo, vi i Segraz skall ha ett Grepolan den 25:e-26:e antagligen. Hela alliansen kommer att försöka samlas i Stockholm och grepa hela natten samt dricka lite ööl... min fråga till dej är ifall vi kan slippa att gå in i delad internetuppkoppling under denna tid och köra på som vanligt även om vi sitter på samma internetuppkoppling.

kleiner
2011-02-04 21:27:59
Hej hultish.


Nej, delad internanslutning ska vara aktiverad. Så fort du ska dela internet anslutning med någon en längre tid ska det aktiveras.

Med Vänliga Hälsningar
Dag "Kleiner"
Grepolis Team





///////////////////////
Detta är sjukt dåligt då vi skall träffas och dricka och antagligen hitta på något i grepolisvärlden under denna tid vilket inte går pga vi kommer ha samma internetanslutning...



Alltså man kan ju säga vad man vill, vi är ju fiender och allt sånt där. Men ni har en beundransvärd sammanhållning i Segraz och jag har väl bara pratat lite snabbt med några av er och ni verkar vara goa-gubbar trots att ni dödar mina mannar ;) hehe

Att ni ska ha ett lan med grepolis visar bara ännu mer hur sköna ni är! haha
Nu ska jag inte hylla er för mycket :)

Väl mött
//Kenta:D
 

DeletedUser

Guest
Begäran: Grepolis Lan
hultish
2011-02-03 22:21:47

Tjo, vi i Segraz skall ha ett Grepolan den 25:e-26:e antagligen. Hela alliansen kommer att försöka samlas i Stockholm och grepa hela natten samt dricka lite ööl... min fråga till dej är ifall vi kan slippa att gå in i delad internetuppkoppling under denna tid och köra på som vanligt även om vi sitter på samma internetuppkoppling.

kleiner
2011-02-04 21:27:59
Hej hultish.


Nej, delad internanslutning ska vara aktiverad. Så fort du ska dela internet anslutning med någon en längre tid ska det aktiveras.

Med Vänliga Hälsningar
Dag "Kleiner"
Grepolis Team





///////////////////////
Detta är sjukt dåligt då vi skall träffas och dricka och antagligen hitta på något i grepolisvärlden under denna tid vilket inte går pga vi kommer ha samma internetanslutning...


Dettta borde väl inte räknas som längre tid. Dessutom så är ju IP-adresserna slut...
 

DeletedUser

Guest
De flesta har väl en smartphone, koppla in och surfa på den.
 

DeletedUser4

Guest
Kommer diskutera detta med min chef imorgon, så återkommer jag.

Har nämligen ett förslag på regeländring i den paragrafen, för att förtydliga vad som gäller m.m.
 

DeletedUser

Guest
Kommer diskutera detta med min chef imorgon, så återkommer jag.

Har nämligen ett förslag på regeländring i den paragrafen, för att förtydliga vad som gäller m.m.

Flexibilitet, sånt gillas alot...(även fast det gynnar Segraz....:p)
 

DeletedUser845

Guest
Otroligt synd om detta är förbjudet, det förhindrar ju mycket utav den sociala delen i spelet, som kanske är just vad spelet går ut på.
 

DeletedUser

Guest
Idén är ju hur rolig som helst. Grepolan.. Hur länge ska ni sitta?
 

DeletedUser

Guest
Idén är ju hur rolig som helst. Grepolan.. Hur länge ska ni sitta?

Det kommer sittas nånstans mellan ett dygn och så lång tid det tar för itwasmurder att fixa upp gardinerna igen.

tear-down-curtains-while-drunk-3-weeks-later-still-not-up.jpg
 

DeletedUser

Guest
Finns det möjlighet att ha flera rum med andra allianser i, kan ju bli skitskoj framåt natten....haha
 

DeletedUser

Guest
Haha askön idé :D beundransvärt engagemang om ni alla är så pass nära, cred till er :D
 
Topp