Gnäll-hörnan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tanken till att jag skapar den här tråden, är för att undvika onödiga spam-gnällande på andra trådar som är helt OffT från trådens innebörd samt att även ta hänsyn till gnällspikarnas frustration.
Detta är tråden tillägnad för folk som tar allt för seriöst på grepolis spelande och kan vara bra att de får lufta ut sina frustrationer på den här tråden än att värsta fall...proicera ilskan mot verkliga människor i IRL.


Vill även påpeka ta även hänsyn att när ni luftar ut er på den här tråden, var vänlig inte använda för allt grovt verbala ord eller hot. Trotsa allt måste vi tänka på det finns minderåriga spelare på GP.


mvh ZanaxXx


PS. Den här tråden är inte riktad till någon individ här, så Kilko, så ta det här inte personligen inte illa upp DS
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag måste tyvärr låsa denna tråd. En tråd med så pass negativt topic bådar aldrig gott ;)

Jag tror nog att ni ska kunna vädra era tankar och åsikter här i forumet utan att gå till personangrepp, gå off topic eller skicka opassande inlägg.

Sådana saker är naturligtvis inget vi vill se på vårat forum och därför kan jag inte låta denna tråd vara öppen då den bjuder in till just sådant. Om ni känner att ni har personliga saker att reda ut finns det alltid PM.

Ta nu inte detta som att jag vill ha ett dött forum, tvärtom. Men jag vill, och jag är nog inte ensam, ha en trevlig stämning och en bra nivå på det som skrivs.


Låser.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp