Fråga till Gaffel

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tänkte kolla kan ni ha en röstning om hur dåligt Innogames presenterar sina spel o ni kanske kan presentera det för dem?


För så vitt jag vet så kan ni inte göra något annat än förmedla vad era chefer säger?

T.ex

Hur tycker ni att Innogames sköter sina spel:

Bra
Bryr mig inte
Dåligt
 

DeletedUser

Guest
Tänkte kolla kan ni ha en röstning om hur dåligt Innogames presenterar sina spel o ni kanske kan presentera det för dem?


För så vitt jag vet så kan ni inte göra något annat än förmedla vad era chefer säger?

T.ex

Hur tycker ni att Innogames sköter sina spel:

Bra
Bryr mig inte
Dåligt


Semi-dåligt
 

DeletedUser2076

Guest
Tycker att innogames sköter TW bra men Grepolis är rena raka motsatsen.
Vet inte något om The West men jag tror det är lika dåligt som dom sköter GP<;)

Men det kommer säkert ändras...

Hoppas jag.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan säga att innogmaes sköter TW sämst, mycket fler klagomål och i princip ingen spelare är nöjd.
 

DeletedUser378

Guest
Kan du fördjupa dig lite mer i exakt vad du tänkt dig att det hela skall handla.
Att fråga hur man anser att innogames sköter sina spel innefattar hela bolaget och alla dess anställda alltså även de volontärer som sitter i teamet.
 

DeletedUser

Guest
Kan du fördjupa dig lite mer i exakt vad du tänkt dig att det hela skall handla.
Att fråga hur man anser att innogames sköter sina spel innefattar hela bolaget och alla dess anställda alltså även de volontärer som sitter i teamet.

Klart det innefattar alla. Vill volontärerna ta skiten av vad tyskarna gör (eller inte gör) så är det klart de får ta smällen...

Den info som kommer är ju direkt obefintlig och allt som spelarna här får veta är att ni inte vet. Klart som *** att spelare börjar undra.
 

DeletedUser

Guest
Tror snarare att det vore mer vettigt med att de lokala volontärerna fick mer att säga till om. De brinner för spelet bra mkt mer än vad de tyska nissarna gör.

Loth gör ett monsterjobb liksom de flesta andra. Dock kan de inte göra vad som helst just pga av regler som satts av tyskarna.
 

DeletedUser4

Guest
Finns ju inte direkt mycket konstruktivt i den här tråden och inte heller kommer det komma ifrån en omröstning.

Nej vad jag föreslår är en diskussionstråd och så får ni lägga fram det ni tycker vi ska förbättra helt enkelt. Vi måste kunna sätta fingret på exakt vad som är på tok, sedan kan vi börja jobba för att åtgärda det. Åtminstone för vår del i teamet.

Tack. =)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp