Farväl Grepolis

DeletedUser2279

Guest
Så har dagen kommit när man tar avsked från Grepolis ännu en gång.
Kommer att ge mitt konto vidare till en värdig efterträdare.

Vill tacka alla er här på det svenska Grepolis för all den tid vi har lagt ner tillsammans för alla de skratt och tårar som vi delat och den gemenskap som har skapats mellan personer.
Ett extra tack riktar jag till Lothoria och volontärerna i Grepolis Teamet för det arbete som de lägger ned och den fritid som de offrar för oss som spelare.
Utan er hade vi inte haft ett community som fungerat så fint som detta gör. hoppas ni väljer att stanna kvar här en lång tid framöver och fortsätter ert underbara arbete.
Jag har inte alltid varit överens med er om allt men hyser den största respekt för er som personer.

Önskar även rikta ett tack till den unika samling spelare som finns i Kladdig Hest.
Ni är inte längre en allians ni är en familj, och ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
Tror att personer som inte deltagit i detta kan förstå men ni har skapat något unikt och jag hoppas höra av era allihopa även i framtiden.

Till alla er som har bjudit på motstånd stämt upp till dans och bara allmänt varit i vägen för min framfart på servrarna önskar jag ett stort lycka till och tackar för den tid och arbete ni lägger ned på ert spelande. Det är sådana som ni som har gjort det värt att spela detta spel. Utan er hade jag nog avslutat min karriär här för länge sedan.

Drar mig tillbaka med vetskapen att jag slutar på topp med följande meriter:

Värld Kappa:
Poängrank 1
Anfallare 1
Försvarare 1
Kämpar 1

Värld Lambda:
Poängrank 1
Anfallare 1
Försvarare 1
Kämpar 1


Värld Nu:
Poängrank 3
Anfallare 1
Försvarare 3
Kämpar 1

Värld Xi:
Poängrank 1
Anfallare 1
Försvarare 1
Kämpar 1

Värld Omicron:
Poängrank 1
Anfallare 1
Försvarare 1
Kämpar 1

Skulle säkert kunna göra listan längre och gå in på mer detaljer men detta får duga.
Avslutar med att önska er alla lycka till ute på haven och hoppas ni skapar en server där det inte alltid handlar om att spela alla mot en.

Massa kramar
Jossan

In my world, the fates declare
That Grepolis is a game so fair.
Alliances build with strength and trust,
All to fulfull your attacking lust.

Tho' dreams of peace may fill your soul
Only war will achieve your goal.
Armies, navies, and demons as well
Unleash on your enemies a mighty hell.

So choose your world and name your city,
Choose a god that shows no pity.
I'm building fast, so remember this..
I will be number one in Grepolis!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp