Övrigt Försvinner obekväma ämnen ?

DeletedUser2868

Guest
Jag skrev ett inlägg idag angående spel av dubbla konton, det kom aldrig upp ?

Blev det censurerat , pga obekvämt innehåll för GP ?

Edit.

Tydligen gick det att skriva nu, feta pekfingrar , gjorde väl något fel tidigare.

Till sak.

Min frågeställning lyder vad gör åt dessa spelare som relativt öppet spelar flera konton / spelarnamn ?

Själv köper jag inte guld men jag anser att spelare som är så pass intresserade och engagerade att de gör det blir på ett synnerligen beklagligt sätt utsatta för bedrägeri av spelledningen då synbarligen detta med dubbelkonton , vilket för övrigt omnämns i regel 1 i regelverket , relativt öppet förekommer till synes utan åtgärd.

Finns det möjlighet att rapportera upptäckta fall , i så fall vart ?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Rapportering sker genom supporten, på inloggningssidan finns även en Supportlänk.

Rapportera där så kollar admins upp det och finns det underlag så stängs spelarna av. Så har det då varit tidigare.
 

DeletedUser

Guest
Hej

Du kan anmäla misstankar om dubbelkonton till supporten så utreder dom det.

Mvh Zigvard
 

DeletedUser2868

Guest
Rapportering sker genom supporten, på inloggningssidan finns även en Supportlänk.

Rapportera där så kollar admins upp det och finns det underlag så stängs spelarna av. Så har det då varit tidigare.

Dåså , rapporten sänd.

Jag vill passa på och Tacka för den här tiden , alla som jag haft att göra med, troligtvis blir jag anfallen och nollad av den utpekade och hans kumpaner efter detta .

Jag är bara en liten rakryggad stackare som inte stillasittande kan se på då orätter begås av spelare som åsidosätter både spelregler och moral , om det så betyder att min tid här är slut pga detta.

Men som jag tidigare nämnt , störst orätt anser begås mot de spelare som faktiskt betalar " riktiga " pengar för att få fördelar genom spelguld, dessa förlorar ju mest .
 

DeletedUser378

Guest
Ditt tidigare inlägg har inte censurerats av någon i Teamet.
Troligen har det uppstått ett problem antingen i anslutningen från din dator till forumet eller så har ditt forumskonto loggats ut(om du inte har sparad inloggning) vilket kan ha resulterat i att publicerandet av själva inlägget inte genomfördes.

Som vanligt sker all kontakt om misstankar angående regelbrott i spelet direkt med support och ansvarig administratör.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 
Topp