första och bästa alliansen söker spelare!

DeletedUser

Guest
var snabb om du vill vara med vi stiger snabbt och glöm inte att vi ligger på rank 1!:cool:
 

DeletedUser

Guest
Bara för allas information så har The 300 i världen beta ingen som helst anknytning till alliansen som finns i alfa. thebluedragon som startat alliansen i beta är inte medlem och har aldrig varit medlem i den riktiga The 300 från alfa.

Ledningen från den riktiga The 300 kommer troligen inte ens att starta i världen beta. Dock har några av våra medlemmar startat upp alliansen "The real 300" bara för att bråka med den allians som stulit vårt namn. Det ser alltså ut som att ni lyckats med konsstycket att få ta emot den första krigsförklaringen i världen beta.

Min gissning är att denna allians kommer möta samma öde som The knights of Olympics gjorde i alfa. Personligen bryr jag mig inte och önskar er bara lycka till.
 

DeletedUser

Guest
Är det däremot någon som behöver en allians med hyperaktivt forum och trevliga medlemmar så skulle jag rekomendera den nya alliansen som inte finns på någon annan värld än Beta, och inte heller finns i något annat spel.

The Predators! Jag är själv den stolta grundaren! Vi ligger just nu rank #3!
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som om fakespelaren lyckades skapa denna fakeallians, skall bli intressant att se hur det utvecklas.
 

DeletedUser

Guest
Gå med i Warknights om du började nordväst. Vi är bara 2 just nu men fler kommer :D
Sen tycker jag det är dåligt av thebluedragon att starta "fakeallians".
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ni som söker er til sydväst kan ju alltid komma till dom riktiga i 300..

Sök då till the real 300;)
 
Topp