erövring Gamma?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hur kommer erövringen på Gamma att fungera? Om det står någonstans så har jag missat det :confused:
 

DeletedUser4

Guest
Hur kommer erövringen på Gamma att fungera? Om det står någonstans så har jag missat det :confused:

Skrev in två nya inställningar, erövringssystemet och moralen.

Hastighet: 1
Enhetshastighet: 1
Nattbonus: Startar kl. 00.00
Nattbonus: Slutar kl. 06.00
Nybörjarskydd: 5 dagar
Alliansmedlemmar: 70 medlemmar
Erövringssystem: Revoltbaserat
Moral: Aktiverat

There you go. =)
 

DeletedUser

Guest
Jag vet att på beta är det med revlot system. Men vad är det då på alfa? Evövring system? jag förstår inte om de inte är revlot vad rä det då? jag stör mig mycket på det :mad:
 

DeletedUser

Guest
Min fråga väntar på svar. om det inte är revlot vad är det då .? För alfa har inte revlot :cool:
 

DeletedUser

Guest
På alfa skickar man koloniskeppet som ett vanligt anfall, och när det nått fram till staden tar det 24 h innan staden är din:) försvararen kan inte kontrollera sin stad under dessa 24 h.
 

DeletedUser

Guest
Jag vet. men få beta står det någon knapp då ist för normalt anfall? Någon revolt knapp? Ps. på alfa om man evövrar någon så behöver man inte vänta 24 timmar efter anfallet det beror på hur långt bort det är ju.
 

DeletedUser

Guest
du skrev att du visste hur det fungerade på beta men inte på alfa, och nu frågar du hur beta fungerar?? beta vet jag inget om, har aldrig kommit så långt där, men på alfa tar det alltid 24h efter att k-skeppet kommit fram till staden man erövrar.
 

DeletedUser

Guest
du skrev att du visste hur det fungerade på beta men inte på alfa, och nu frågar du hur beta fungerar?? beta vet jag inget om, har aldrig kommit så långt där, men på alfa tar det alltid 24h efter att k-skeppet kommit fram till staden man erövrar.

Nej jag spelar alfa bara! Jag håller ju på att evövra en kille på alfa nu ;) det är 20 timmar kvar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp