Diverse småsaker

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
har hittat flera mindre saker som jag blir mer eller mindre irriterad på.

*när man köpt förvalteren kan man ju dela in meddelanden i olika mappar. där skulle jag gärna se att mapparna var synliga hela tiden, och att dom markerar när man fått svar på något av breven. att behöva kolla igenom alla mapparna varje gång man får ett brev är lite smått irriterande.
och i rapportdelen skulle jag gärna vilja se att man kunde ha automatisk sortering av rapporterna. i en mapp kommer alla farmningar man gör av bopndbyar, i en annan alla dom som man anfaller, och en tredje där man blir anfallen.

*och i marknadsplatsen håller jag på att bli galen när jag ska handla mycket. varje gång jag handlar nollställs vad jag vill ha.

*på kartan skulle jag vilja ha flera nivåer som man kan titta genom. som det är nu känns närbilden alltför nära när man ska kolla igenom området. det blir svårt att orientera sig. och går man ut på stora kartan kommer man sålångt borta och då ser man dessutom inga spelarnamn eller något. allt man ser är de spelare som slutat spela. och då inte ens fiende och allierad funktion finns i allianserna så får man inte ens se det.
förutom möjligheten att kunna ge folk andra färger skulle jag vilja kunna zooma ut men fortfarande kunna identifiera spelare.

*sedan skulle jag gärna se flera av de funktioner som finns för TWs premiumanvändare. som det är nu så ger förvaltern en ganska så små bonusar. den enda riktigt användbara är fler byggnader i kön. att kunna markera favoriter är väl den mest användbara av dom.
 

DeletedUser

Guest
Visa av sakerna stämmer ganska bra >,> Men de andra går att leva med ;) Men jag kan inte säga nåt om förvaltaren för jag kör utan att köpa :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp