Diskussionstråd för Värld Iota.

DeletedUser4

Guest
Inställningarna och information hittar du här: Värld Iota - 2012-06-06

Vad tycker du om världsinställningarna?

Vad är bra enligt dig?

Vad är dåligt enligt dig?

Tack för att ni bidrar med era åsikter! :)
 

DeletedUser

Guest
Lite väl lång erövringstid, nästan dubbla mot zeta som är en långsammare värld så det kommer vara fler som hinner för att bryta erövringar..
 

DeletedUser

Guest
Ja, det kommer att vara mycket tuffare att erövra städer men det är ett plus att det är en lite snabbare värld, men som sagt tycker jag själv att erövrings tiden borde ligga på 12 timmar men det är inte hela världen :)
 

DeletedUser2331

Guest
Men... Mycket roligare med revolt, än att belägra en stad.. nattbonus 01-08 skulle se bättre ut.
 

DeletedUser

Guest
Men nu var väll inställningarna belägring eller har jag fel? :/
 

DeletedUser

Guest
kan bli en kul server.. hoppas ja har lite tid över för att äga upp er i starten iaf :)
 

DeletedUser2204

Guest
Belägring...synd:( men ni kommer nog att spela med mej men under ett anonymt namn ;)
 

DeletedUser

Guest
Okej, själv spelar det ingen roll för jag spelade på Theta förut och där använde revolt men nu spelar jag på Achilles och där används belägring så jag har erfarenhet från båda erövringsätten.
 

DeletedUser4

Guest
Jo, men jag ville förmedla att det skulle vara roligare med revolt =)

Vi försöker variera oss med dessa två system, men nu när Iota kommer med belägring så talar det för att nästa värld blir revolt. :)

Tror och hoppas att moralen och hastigheten kan få upp ett sug för att ge den nya världen en chans åtminstone, men jag kan garantera att vi tar med oss alla åsikter och tankar. Så finns det något annat som du vill tycka till om så är du varmt välkommen att hojta till.
 

DeletedUser1880

Guest
Verkar lovande. Bra jobb med inställningarna IG! Ni kommer aldrig få alla 100% nöjda, men det här borde vara en bit på väg i alla fall.
 

DeletedUser2331

Guest
Vi försöker variera oss med dessa två system, men nu när Iota kommer med belägring så talar det för att nästa värld blir revolt. :)

Tror och hoppas att moralen och hastigheten kan få upp ett sug för att ge den nya världen en chans åtminstone, men jag kan garantera att vi tar med oss alla åsikter och tankar. Så finns det något annat som du vill tycka till om så är du varmt välkommen att hojta till.

Jo, förstår det. Men är tyvärr inte van vid belägring och ser det som tråkigare bara för det, ganska ovanligt då man spelar på ETA hela tiden.

Man får väl ta och testa den här världen och vänta några månader till att en ny "revolt" värld kommer till. :)
 

DeletedUser

Guest
Ser bra ut, men tiden för nattbonusen (varför det nu finns en sådan) gör denna server ointressant.

02:00 till 06:00 vore väll ok, om det nu ska finnas med i spelet.
 

DeletedUser

Guest
Ser bra ut, men tiden för nattbonusen (varför det nu finns en sådan) gör denna server ointressant.

02:00 till 06:00 vore väll ok, om det nu ska finnas med i spelet.

Ja, man kan ju tycka att den borde sluta vid 6:00 någon gång men för mig som tar sovmorgon varje dag så är det ganska praktiskt:)
 

DeletedUser

Guest
Det är bra att en ny värld öppnar när de äldre världarna börjar stängas ner... Allianstaket är för min personliga smak alldeles för högt. Men kul för de aktiva att världen är snabb. Nattbonusen är kanske lite väl lång med tanke på att de flesta GP spelare har sommarlov/semester på sommaren. Men det kommer finnas en massa fina städer att håva in från spelare som lägger av när skolan och jobb drar igång.
 

DeletedUser

Guest
Ser bra ut, men tiden för nattbonusen (varför det nu finns en sådan) gör denna server ointressant.

02:00 till 06:00 vore väll ok, om det nu ska finnas med i spelet.

Kan inte annat än hålla med, men den största orsaken till varför jag inte kommer börja på Iota är belägringssystemet...:(
 

DeletedUser

Guest
Vart tänker ni börja? Vilket himmelsrike? Jag tänker börja i det Sydvästra, (precis som alla andra världar):)
 
Topp