Diplomati fortsättning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ledsen om jag skapar en ny tråd för något som admin redan låst, men kunde inte hålla mig. (Var nära att göra det efter jag läst diskussionen om kontoövervakare, men lyckades där hålla mig tyst).

Jag vill absolut inte förarga någon på något sätt, men just i denna fråga känns det faktiskt som att vi får ett svar som mer avfärdar förslaget med en axelryckning än ett ordentligt svar.

Just frågan om Diplomati är i mitt tycke rättfärdigad. Har själv spelat TW under en längre tid och har man gjort det så vet man att det inte räcker med att skriva sina IAP´s och allierade i det interna meddelandet. (Det finns även en anledning till varför man har skapat funktionen i just TW).

Tanken med denna Förslagen är väl ändå att dessa skall sammanställas och skickas vidare till utvecklingsteamet? Admins jobb kan ju inte vara att bara säga att så här är det och så skall det förbli. Det säger jag bara för ert bästa för ögonen. Ert jobb lär nämligen i så fall enbart bestå av sådant. ;)

/MrManiac
 

DeletedUser

Guest
Svaret i den tråden löd att funktionen ännu inte implementeras.
Den kommer i en senare uppdatering.

Och detta är INTE samma spel som du spelat förut ;)
 

DeletedUser

Guest
Som jag ganska tydligt förklarade i mitt förra inlägg så kommer det komma en liknande funktion som i TW. Som många har märkt så är det mycket som saknas, många översättningsfel osv. i denna första version av svenska grepolis.

Det kommer att komma uppdateringar kontinuerligt för att förbättra spelet, i en av dessa uppdateringar kommer diplomati-funktionen komma.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp