Det ryktas...

DeletedUser3787

Guest
Ryktas om man inte vill ha "eliten" emot sig kanske man inte ska spamma lilla söte umrid,
 

DeletedUser3177

Guest
Ryktas YahooH allas vår nekar anfall utan milis på men Gentleman står upp för kvinno anfall och lägger sig ner för män
undar om det sistnämda är till nattbonus ?
 

DeletedUser3818

Guest
Ryktas att det gnälls att servern är tråkig och inte finns några kp att hitta, ändå förstörs den ännu mer med hagel. Dubbelmoral låter det som :p
 

DeletedUser3785

Guest
Det ryktas att Hasse har siktet inställt på en tös vid namn nogold:eek:
 

Gratch

Member
Ryktas att ni blir så gnälliga om ni inte får träffa trupper, så se det mer som en hjälp på traven. Man måste ju ta hand om de noobs som finns här på .se :)
 

nogold

Active Member
Ryktas att jag tycker det är mest ni som gnäller och hotar med hagel som bebisar
girl_baby.gif
 

Gratch

Member
Ryktas att vi inte behöver sätta konton i sl eller be JimmyTheBoss att bygga städer för vi ska växa. :)
 

nogold

Active Member
Ryktas att vi inte behöver sätta konton i sl eller be JimmyTheBoss att bygga städer för vi ska växa. :)
Ryktas att ni också låter spelare bygga åt er :)
Ryktas dessutom att ni är dubbelt så stora som oss och ändå kör sl ks på våra spelare :)
Mycket fegare än så kan ni inte bli i mina ögon
 
Senast ändrad:

DeletedUser3785

Guest
Ryktas att ni också låter spelare bygga åt er :)
Ryktas dessutom att ni är dubbelt så stora som oss och ändå kör sl ks på våra spelare :)
Mycket fegare än så kan ni inte bli i mina ögon
Du har varit i medvinds situation en hel del gånger, och då har du aldrig visat omtanke för de mindre motståndarna så tycker du får sluta grina nu, allt för mycket dubbelmoral för att man ska orka lyssna
 
Senast redigerad av en moderator:

nogold

Active Member
Ryktas att det är du som är grinig för att din belle i spöket inte höll :)
Snällt av dig att låta deff stå kvar till oss att döda så att vi fick kp
Ryktas att de som deffade dig inte är lika glada ;)
 
Topp