Det ryktas...

nogold

Active Member
Ryktas att det vaskas en jäkla massa rödvin i h44 som omväxling :)
Vi ska tömma alla boxarna nu ryktas det
smiley_emoticons_saufen.gif
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att supporten vaskar förtroende!

Ryktas också att vinsten är så gott som klar för G Pro dessvärre.
 

DeletedUser1259

Guest
Det ryktas att jag skrev ett pm till Razzz och jag var blockad så det gick inte.... sååå jag skickar en God Jul kram här och hoppas vi ses på en annan server och spelar på samma sida då
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

DeletedUser3586

Guest
Det ryktas att det enda zaza kan göra är o böla o klaga. Inte lätt när man suger o spelar i den sämre alliansen.

Visst, du kan försöka dölja klagandet när ni tar städer.
Men ifrån fd boxare, så bölas det bara hos er. Ryck upp dig, eller bli bättre.


O respekt till razz, som åtminstone är schysst och go.

God jul alla förutom zaza
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att jag är väldigt vänskaplig då jag kunde svar aRazz till skillnad från så elaka människor som MAde..
 

DeletedUser1259

Guest
Det ryktas också att jag vet hur jävla arg och frusterad man blir när man känner sig överkörd av tåget (tänker på Chi) .... Så jag önskar ALLA spelare God Jul och hoppas att vi alla inser att detta bra är ett spel och vi kanske är på samma sida nästa gång, då får man se en annan sida.
smiley_emoticons_freu-dance.gif


Zaza har varit grym på att slå ut mina ks... inte för jag lyckas tajma så bra en enda gång på denna servern, men det har han.

Det ryktas att vi alla borde spela tillsammans på en annan server utomlands och vara vänner i stället...
smiley_emoticons_winken4.gif
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att Zaza har tagit 2 städer av er, sänkt 10tal ks och inte förlorat en enda stad trots att jag legat front. Om du menar att det är att vara kass på spelet så visst, då är jag kass. Jag flydde inte från fronten iaf
smiley_emoticons_hust.gif
Prova med en trevligare approach i framtiden så kommer du vinna respekt ifrån fler, Ch1max! God jul på dig.

Respekt ska ges till vinnarna. Ni vann inte på fairplay men i slutändan handlar det om att vinna och ha kul. Grattis till vinsten av den första dominationsvärlden, de flesta hos er förtjänade den
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif


Tack till mina kamrater i RödvinsBOXarna. Vi hade kul det mesta av tiden
smiley_emoticons_grin.gif
 

DeletedUser3586

Guest
Ryktas att jag inte riktigt har någon lust o vara trevlig mot dig. Går man in för att försöka trigga någon så förtjänar man inte mycket trevligt snack tillbaka. Själv sett de i skypechatt så snacka inte skit.

Aa flydde o flydde, backade så jag skulle kunna få plugga inför mina tentor.
 

DeletedUser3572

Guest
Ryktas att jag får börja med att grattulera Gpro till segern och önska alla på servern God Jul och Gott nytt år
lite synd att sista motståndet kom så snabbt varit kul att kämpa om det ett tag sedan ryktas det om att 12 timmar belägring inte är bra i någon snabb server blir som 1:a världskriget slakt fram och tillbaka
 

jacoblilje

Active Member
Ryktas att jag får börja med att grattulera Gpro till segern och önska alla på servern God Jul och Gott nytt år
lite synd att sista motståndet kom så snabbt varit kul att kämpa om det ett tag sedan ryktas det om att 12 timmar belägring inte är bra i någon snabb server blir som 1:a världskriget slakt fram och tillbaka
tror ingen som började på denna servern förväntade sig 12h belägring, närmare 8h eller som jag hade velat ha det 6h. Men nu blev det som det blev. Önskar alla som deltagit på servern fram till domineringens start en god jul och ett gott nytt år, och så ryktas det att vi kanske ses i framtiden
smiley_emoticons_sleep.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att nu kanske man kan gå i den efterlängtade pensionen på se snart. Ska bara hoppas på att vissa trupper fått i sig lite för mycket alkohol så man kanske lyckas fälla dom lättare före freden.
Vissa har krigat mer än andra, men har iaf varit roligt med en aktiv server enda fram till slutet som omväxling (jaa inte alltid roligt, men beror väl på att jag är för gammal nuförtiden för att spela på natten)
Kanske vi syns någon annanstans, vissa av oss har redan gått över till att spöa spanjorer tillsammans istället.
*reklaminlägg* Vill man joina det svenska dreamteamet på varmare breddgrader får man hojta till *reklaminlägget slut*

God Jul sötnötar och tack igen för en riktigt rolig server. Speciellt stor och varm julkram till alla gproare, ni är bäst (bb får bara en liten kram)
Puss och kram //Legondra aka Cobraan (omg vilken shock ni fick nu)

P.S jag är snäll och razz hade inte blockat mig D.S
 

jacoblilje

Active Member
Om du nu avslöjat din identitet, så kanske jag ska avslöja min.. Jag är... tro det eller ej.... Brunette becka
 

Legondra

Active Member
Ryktas att jag tror det blir för mycket med alla avslöjanden nu, så resten hos oss får nog vänta tills imorgon så att rv kan återhämta sig från shocken
 
Topp