Det Ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3466
  • Start datum

DeletedUser1713

Guest
Ryktas att skillnaden mellan pommes alliansen och Karolinerna och Armee de Terre är att pommes alliansen är mer hjälpsamma än va dessa två allianser är.
Ryktas att att Alfan förlorade 8 städer igår och va inte många som bidrog där de är väl ett tecken!
Ryktas att vi har ett exempel ( spelare Grinder sitter på en del flyg och ni kunde lätt brutit några erövringar igår, även när dom erövrade belgarath1969 11 städer )
Ryktas att ni bör skämmas, ni har ingen klass, inget spelsinne och är egoister ryktas de om.
 

DeletedUser277

Guest
Ryktas att du glömmer nämna spoils med pommes, sen ryktas det att du inte ska vara bitter för jag bröt er lilla belägring precis, bitterhet klär dig inte
smiley_emoticons_irre4.gif
sen ryktas det om hur vet du vad för flyg som fanns igår tex,och vem som var online? via er spion eller bara nått du kokat ihopa? sen ryktas det ju att ert samarbete är inte direkt att skryta med när man ser deffen som kom in, sen har du nog koll på att vi har en heldel i sl
smiley_emoticons_hust.gif
sen ryktas de ju med att nu måste man börja använda sitt lager och det är ju inte så kul att ta från det
smiley_emoticons_no_sad.gif
sen ryktas det om era fega natt anfall hela tiden kan väl knappast kallas spelsinne?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1713

Guest
Ryktas att lilla Malmö supporten tar ton hör jag!
Natt anfall ja de är ni lika bra på så anklaga ingen där ryktas de om!
Bitter är jag inte för din del eller någon annans del ryktas de om.
 

DeletedUser277

Guest
Ryktas att jag mest sitter och ler nu än tar ton (då jag är ganska tondöv måste jag erkänna), speciellt när man ser bitterheten på forum direkt efter ett misslyckande
smiley_emoticons_nicken.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1713

Guest
Ryktas att man absolut inte är bitter för fem öre!
Ryktas att man med egna ögon ser vilken pajas allianser ni är ( ingen klass för fem öre )
 

DeletedUser277

Guest
Ryktas att man med egna ögon ser vilken pajas allianser ni är ( ingen klass för fem öre )
Inte bitter vad de ja ryktas de
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
men nu ryktas de ju att du blev medlem samma dag som jag fast ett år efter, så de får vi ju fira så lilla jag bjuder dig på en malmö match så tar vi en kall och har skoj och inte vara sura
smiley_emoticons_winken4.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1713

Guest
Ryktas att du kan bjuda på en Liverpool match också för dom hejar du också på ;)
 

DeletedUser277

Guest
Sen ryktas det inte för du har med det att göra men att mina flyg hade semester igår då denna lilla Malmö supporter satt på resturang med riktigt nice sällskap
smiley_emoticons_cuinlove.gif
och åt o drack väldigt gott och mådde allmänt bra
smiley_emoticons_biggrin.gif
så man kan inte vara tillgänglig alltid för jag har ju ett liv trots allt ;) Hmm Hmm haha njaaa liverpool tycker jag väl ungefär samma om som Hif, så skulle det ske så är de när dom möter Man Utd såklart
smiley_emoticons_biggrin.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1423

Guest
Sen ryktas det inte för du har med det att göra men att mina flyg hade semester igår då denna lilla Malmö supporter satt på resturang med riktigt nice sällskap
smiley_emoticons_cuinlove.gif
och åt o drack väldigt gott och mådde allmänt bra
smiley_emoticons_biggrin.gif
så man kan inte vara tillgänglig alltid för jag har ju ett liv trots allt ;) Hmm Hmm haha njaaa liverpool tycker jag väl ungefär samma om som Hif, så skulle det ske så är de när dom möter Man Utd såklart
smiley_emoticons_biggrin.gif


Det var väl synd för både Alfan och Belgarath att du satt på samma hak i 48h då :)
 

DeletedUser3392

Guest
Det var väl synd för både Alfan och Belgarath att du satt på samma hak i 48h då :)

Ryktas att allt Grinder säger behöver tas med en nypa salt, tror Grinder har hotat om att spöka 5 ggr på en och samma server, varav han faktiskt spökade 1 gång.

1:4 Hot om spökning till spökning ratio ryktas det.
smiley_emoticons_wallbash.gif
 

DeletedUser277

Guest
Det var väl synd för både Alfan och Belgarath att du satt på samma hak i 48h då :)
njaaa ryktet säger att det såklart inte var 48 timmar men ett jäkligt sjysst hak så hade lätt kunnat:D, dock ett liv vid sidan om och är ju inte själva i allyn direkt
smiley_emoticons_smilenew.gif


Ryktas att allt Grinder säger behöver tas med en nypa salt, tror Grinder har hotat om att spöka 5 ggr på en och samma server, varav han faktiskt spökade 1 gång.

1:4 Hot om spökning till spökning ratio ryktas det.
smiley_emoticons_wallbash.gif
Nu ryktas det att jag inte förstår vad lilla berra yrar om, eller du snackar om en annan värld? för detta e väl hera eller spöka jag aldrig?? Ska du ändå dra upp andra världar och leva i de förflutna så var det 4ggr jag sa jag kommer spöka och vips de gjorde jag och jo det e ju svårt att spöka mer än engång dock... Men nu ska denna man ut och äta världens godaste thai mat och dricka en stor stark och bara njuta för snart slut på helgen Berra :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3651

Guest
Det ryktas att många är mer intresserade av att anfalla Hades trupper än fientliga städer.

Det ryktas vidare att Nordman är saknad, den enda spelaren i Karolinerna jag har stött på som vågar ta initiativet.
 

DeletedUser1423

Guest
Det ryktas att en viss liten jordhög försöker få spelare bannade. Kanske dags att ta sig en titt i spegeln och anmäla sig själv medan du ändå håller på.
 

DeletedUser277

Guest
Ryktas att natt terror tog fart efter italienarna införde det till sverige
 

DeletedUser3392

Guest
Ryktas om att "dramafria" Grinder har druckit skenhelighetens saft......
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 
Topp