Det ryktas...

DeletedUser3602

Guest
ryktas att jag huserat på GP lite längre än vad du har.

angående mina tider som aktiv är jag ju inte så dum så jag säger det här,men att väcka folk mitt i natten för att sen avbryta..det är app-terror.

grattis nu lärde du dig något nytt.

är benne så rädda för att bli av med trupperna så håll dom hemma då.

på andra servrar har detta allt som oftast resulterat i kollektiv bestraffning;)

Ryktas om att fler än jag har flera användare så du borde nog tänka till en gång extra. Ryktas om att jag undrar om du verkligen tror att jag skulle slänga ur mig något sådant här om jag var helt ny?

Ryktas även att om man väcker en person med ett anfall så är det inte terror oavsett vad du tycker. Vissa vill försöka smyga in ks på natten ifall fienden inte vaknar. Det är en sak man får stå ut med. Men är det fler anfall än så samma natt kan vi börja snacka om terror.
 

DeletedUser3506

Guest
på andra servrar har detta allt som oftast resulterat i kollektiv bestraffning;)

Hmmm
smiley_emoticons_confusednew.gif
Ryktas att jag undrar om kollektiv bestraffning är lösningen på mitt problem? Värt att prova??
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att man kan diskutera fram och tillbaka om vad som anses vara terror, appterror eller ej. Andra formers terror. Vad som anses vara ok eller inte. Alla kommer ha olika uppfattningar om det hur som helst.
Niklas kanske inte vill ha mer än 2 anfall på en timme mot samma stad för att anse att det är terror.(1 anfall varje halvtimma)
Peter kanske inte vill ha mer än 100 anfall på en timme mot samma stad för att anse att det är terror. (Över 1 anfall i minuten)
Men Bertil tycker att det inte spelar någon roll alls, då det ingår i spelet. Inget är terror oavsett hur mycket.
3 exempel om hur man kan tycka om terror för att visa att det varierar från person till person, då vi alla är olika som individer.

Det ryktas att den spelare som kört sedan GP började, eller den som började förra sommaren kan veta lika mycket, och vara lika "bra".
Tid återspeglar inte kunskap. Visst ger övning färdighet, det är sant. Men det behöver nödvändigtvis inte betyda att denna spelare som spelat sen GP börjat har lärt sig något. Den kanske har spelat i sin egna lilla bubbla och inte lärt sig mycket. Denna nya spelare kan ha försökt lära sig allt som fanns att kunna, så fort som möjligt. Vem vet?
Därmed kan man inte påstå att den tid man spelat GP reflekterar hur bra man är på GP, ryktas det.

Visst kan man använda kollektiv bestraffning, men då är det dags att börja fundera på om det verkligen är rätt eller inte. Det ryktas att flera rykten säger att det är olagligt.. så då kanske det är bäst att kolla upp om det faktiskt är ok eller inte.

Det ryktas sedan Nasto bör passa sig för att kommentera Djals svenska. Det strider mot forumets regler att kommentera en annan medlems grammatik eller språk.
Om Nasto nu tycker det är allt för obegripligt så får han ta och läsa igenom forumsreglerna, så lär han sig vad han ska göra.
 

DeletedUser3588

Guest
Det ryktas att jag läste zeesards kommentar i 7 sekunder, tills jag slog mig på käften och konstaterade att det finns bättre saker att göra
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

DeletedUser3337

Guest
Frågan är vilken jävla värld du lever i som har kl 24:30 ryktas det
1 svar
Det ryktas att vi Stckhl kör med egen tidsangivelse :eek:

2 svar
Det ryktas att du är inte kapabel att förstå , då föklarrar jag för dig 24:30 dvs 00:30:mad:
o undrar i vilken jävla allians du tillhör:confused:
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas efter lite surfande på internet så kom man till en bild som beskrev hur Nasto tänker, så jag tänkte att jag skulle dela med mig av den så att fler kan förstå Nasto:
aM81AqM_700b.jpg
 

DeletedUser3602

Guest
Ryktas att ni gnabbas som ett gäng äldre damer som inte fått sig något på länge.
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att jag håller med föregående rykte. Ibland ryktas det att en stor IE är över efter natten, istället efter några dagar med flera städer tappade till sina fiender
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att:
Nastos barndom.png


Det ryktas att jag tror denna bild förklarar "en hel del" om Nasto och hans uppförande!
 
Topp