Det ryktas...

Hallström

Member
Det ryktas att någon inte kommer att ha råd att fixa bilen i vinter, känner du dig träffad Lorden
smiley_emoticons_auslachen2.gif
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man forfarande inte kan göra det :p

Ryktas att det var en kille på norska TribalWars för några år sedan som guldade så mycket som möjligt och han stod där med 15k poäng när tvåan hade 3k. Denna spelaren var ganska duktig antar jag, men låg där han låg tack vare guldet :)

Sen förstår jag ju att igen (?) lägger så mycket pengar på detta spel vanligtvis, men tycker det var bättre på den tiden då allt som fanns var premiumkonto (innan GP-tiden dock)
 

DeletedUser3198

Guest
Det ryktes at det er lettere å bytte alliansenavn fra Hallonsaft til Heretics ingame, enn å endre grafisk det banneret på alle profilene her på ekstern forum!

Vi ønsker den svenske eliten velkommen på Phi! ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Det ryktes at det er lettere å bytte alliansenavn fra Hallonsaft til Heretics ingame, enn å endre grafisk det banneret på alle profilene her på ekstern forum!

Vi ønsker den svenske eliten velkommen på Phi! ;)

Ryktas att sneglet underskattar mina mad photoshop skillz. ;)
Och vi hälsar även de norska spelarna hjärtligt välkomna tillbaka.
 

DeletedUser3150

Guest
Det ryktas om att Grepostats inte har lagt till denna värld i statistiken ännu :(
Det ryktas också om att ett udda gäng har samlats för att dränka sina sorger i Hallonsaft.
smiley_emoticons_saufen.gif
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att jag saknar Grepostats för denna världen också! Jag vill också se vad som pågår!
Vad har Geggan dragit in för spelare i sin hallonsaft denna gången?
 

DeletedUser2878

Guest
Det ryktas att jag saknar Grepostats för denna världen också! Jag vill också se vad som pågår!
Vad har Geggan dragit in för spelare i sin hallonsaft denna gången?

Ryktas bara om en massa skit. Föredettingar och "har aldrig varit någonting" -spelare..
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att jag tror jag förstår vad du menar, känner jag musse rätt gillar han att vara sarkastisk och kulig. :p
Om Geggan inte helt plötsligt ändrat sig så tvekar jag på att han drar in vem som helst i sin allians. Men det verkar som han har med sig en gröngöling i alla fall.
 

DeletedUser2469

Guest
Ryktas att Hallonsaft består av många fler än en gröngöling. Ja, det ser ut som att norrmännen kommer få en enkel resa på den här världen..
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att jag hoppas du menar; En enkel resa tillbaks till Norge :p
 

DeletedUser3150

Guest
Det ryktas om att alliansen kan sammanfattas såhär:

Tre guldande dårar,
Två gamla goa revoltare,
En siamesisk tvilling,
En lärling,
En warg,
En glidare,
En norrmän-hatare,
En paranoid deffare,
En helt okänd,
En virrig offare,
En envis stackare,
Samt Musse och Anders.

Det är bara att invänta att skvätten ska smeta ut den här jävla soppan.
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att det var ett riktigt udda gäng! Jag kan tro att Geggan är en av de guldande dårarna, är Jamson med honom?
I så fall tippar jag att han är den andra! Lärlingen är väl Robert om jag förstått det hela rätt. Norrmän-hatare = 1c3m4n? xD
Att du inte gav Musse och Anders någon större titel! Antar att de bästa inte behöver titlar ;)

Skvätten har jag inte sett på ett bra tag dock.

Någon måste hålla mig underrättad här på forumet tills grepostats kommer upp! xD
 

DeletedUser3150

Guest
Det ryktas om att du har rätt på allt ;)
Den tredje guldande dåren är Balbolan :p
 

DeletedUser3198

Guest
For å gjøre det enkelt for timpa&co uten stats - Heretics har samlet seg i saftalliansen og er sugen på revansj :p
 

DeletedUser3251

Guest
Ryktas att sneglet min vän tror på revansj :) Nja för mig har ni inte vunnit ännu utan, de krävs att bära kronan innan man vinner.
Ryktas att Sneglet & Co inte bär denna ;)
 

DeletedUser3198

Guest
Det ryktes at balbolan skal være unnskyld med sin uerfarenhet på grepolis at han ikke vet hva definisjon på seier er. Det ryktes videre at balbolan er opptatt av bling bling som awards og krona. :D Har du også en gullkjede rund halsen? ;)
 

DeletedUser2469

Guest
Ryktas att norrmännen har glömt sina vapen på Rho för här står det stilla med krigandet :p Eller de kanske måste spara på sina trupper för att klara sig på den här servern :D
 
Topp