Det ryktas.....

DeletedUser3319

Guest
Det ryktas om att jag är nu redo för att blanda mig in i leken på riktigt :p
 

DeletedUser2477

Guest
Ryktas att eldarna brinner ikväll över land och rike,och vårsångfåglarna de sjunga utav dess like.
Segel och rustningar de putsade de är, alla redo för att se vart nattens äventyr bär.
Brinn,brinn brasa och förför oss mot sommarens glada tider, och låt glöden värma oss och fylla våra tankar mot nya vidder.
Drick din mjöd och skåla , låt svärden vila och istället låt våra röster vråla:

Happy Valborg ! :p
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att det är guld till salu på marknaden idag :D
Många som är villiga att ge sina råvaror för en liten slant ;)
 

DeletedUser3326

Guest
Ryktas att Imforty är en fattig student som gör allt för lite guld ;)
 

DeletedUser2143

Guest
Ryktas att Imforty är en fattig student som gör allt för lite guld ;)

Ryktas att du inte skall lova för mycket;) Jag kanske kommer med lite guld i utbyte mot en eller två städer!
Nej förresten, jag tar dem:D

En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att hämnden är ljuv.
Och att resten på ön som har varit ute efter min off bör nu akta sig ännu mera :D
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas om att vissa undrar om din off inte försvinner helt snart? ;)

Ryktas att ni ger mig resurser för en liten summa guld så det går för sig ^^
Sen så är jag offensiv så det kommer dröja och kosta mkt för att döda allt ;) har hittills bara använt 2 städer emot er ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att Nils Olav förlorar strider mot Du Vrangr Gata, inte sant allessi19? ;)
 

DeletedUser3148

Guest
Ryktas att jag är väldigt intresserad av att veta vilka strider du syftar på då du använde dig utav plural.
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att några i musk kör lite för hårt emot vissa allianser!
Spökningar, allmän oreda, inre fajter, förfrågningar om IAP är bara några exempel!
Ryktas att man inte ska peka ut folk men vad håller ni på med i darkness och hunters? :D
 

DeletedUser3319

Guest
Det ryktas om att senseianders har spökat sig, ger ni redan upp, Hunters?
 

DeletedUser2878

Guest
Sensei ÄR vår gud!

Det ryktas om att senseianders har spökat sig, ger ni redan upp, Hunters?

Ryktas att det ena har ju ingenting med det andra att göra. Punkt istället för komma hade varit mer vettigt.

För övrigt ryktas det ihärdigt om att Senseianders är en GUD och som GUD så ser han till att servrarna kommer igång ordentligt på GP.
Om sedan Senseianders väljer att välsigna en server eller inte med hela sin fulla prakt och närvaro från start till slut. Ja det beror helt på om spelarna i servern förtjänar denna välsignelse.
Amen!

Ryktas att guden fortsätter att rekrytera till den enda alliansen på hela servern som inte har ett enda internt gräl. (Med reservation för inre dialoger efter intag av rusdryck!)
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att jag är ateist så tror inte på gudar eller liknande... Men duktig spelare är han det kan jag hålla med om ;)
Sen var jag osäker vems argument du påpekade på med "komma" men antar den andras så ignorerar den då allt mitt är sammanhängande på ett eller annat sätt.

Men ska ge er min välsignelse att övertyga mig att jag har fel men en "GUD" har jag nog aldrig stött på och kommer nog aldrig göra det här! Troligtvis inte som de ser ut nu på denna server ryktas de om ;)
 

DeletedUser2688

Guest
Ryktas om att flera har slagit i skallen hårt.

åååh min gud! hur ska jag kunna stå ut med att jag fick dig att spöka kontot. Hur kan jag stå ut med att ha tagit 2 städer utav dig?
ska gudar vara otrevliga mot spelare, det tror jag inte. guudar ska ha sånna krafter som en mänsklig inte ska klara av. då är jag också en gud alltså?
AMEN.

Nej, nu lägger vi ner denna skit och beter oss som människor igen. aldrig mött en fegare person än senseianders punkt.
 

DeletedUser2646

Guest
asgarv6_12580534.gif


Ryktet säger att du är fel person att kalla någon annan feg! Du om någon
borde väl akta sig för innan du kallar någon annan för något alls!
 
Topp